Vi har brug for en ny kollega, som kan starte d. 15 oktober 2024 og blive i 4-5 uger.

Opgaverne i Sundhedscenteret består primært af konsultationer af byens og bygdernes borgere, der er sengekapacitet på 10 senge og patientklientellet er blandet, da stedet både er skadestue, modtagerafdeling for alle patientkategorier i byen.

Du vil derfor komme til at arbejde med dels skadestue, visiteringer samt de indlagte patienter.
Der er et tæt samarbejde med regionssygehuset i Qaqortoq, som ligger nord for Nanortalik

Vi tilbyder:
  • Mulighed for at arbejde med alle aspekter af sygeplejen
  • En arbejdsplads, hvor at det tætte tværfaglige arbejde vægtes højt
  • Dejligt engagerede og kompetente kollegaer
  • Et tværfagligt miljø, hvor vi er gode til at udnytte hinandens kompetencer


Vi søger dig, der:
  • Gerne har nogle års erfaring, minimum 2 år
  • Kan lide at arbejde alsidigt og selvstændigt
  • Gerne bidrager til at godt arbejdsmiljø
  • Har engagement, tager initiativ og vil medvirke til faglig udvikling


Om os:

Tillid, respekt, omsorg og faglighed er vores værdier, som vi arbejder ud fra og med hver dag – overfor vores borgere men også imellem os.

Vi er et lille sundhedscenter med knapt 17 ansatte alle inklusiv. Nanortalik er det sydligste sundhedscenter i Grønland, hvor der er gode vandre og sejle muligheder. Byen ligger ikke langt fra områder med Unescos verdensarvsliste.
Nanortalik er en by med knapt 1.185 indbyggere og 3 tilhørende bygder.
Ved fastansættelse ydes der et månedligt rekrutteringstillæg og ved vikariater over 6 måneder, ydes der et vikartillæg efter 3 måneders ansættelse.

Det Grønlandske Sundhedsvæsen – Bredde, udfordring og faglig stolthed

Det Grønlandske Sundhedsvæsen hører under Departementet for Sundhed, og er organiseret i 5 regioner, 8 kliniske områder, Landstandplejen, Det Grønlandske Patienthjem og sundhedsvæsenets Driftsområde.
Søger du faglige udfordringer, er du nysgerrig og kan du lide at arbejde bredt, så er et job i Det Grønlandske Sundhedsvæsen noget for dig.

Du kan læse mere om Det Grønlandske Sundhedsvæsen på www.gjob.gl

I Grønland er der rig mulighed for at leve et aktivt fritidsliv. Om sommeren er vandring, hvalsafari, jagt, fiskeri og sejlture oplagte aktiviteter. Vinteren byder på nordlys og masser af skiløb og hvis du bor nord for polarcirklen, kan du køre på hundeslæde. I de større byer findes der masser af kulturliv med sportsklubber, kunstudstillinger, koncerter, cafeer og restauranter. Du kan læse mere om den region jobbet er placeret i på www.peqqik.gl

Statsborgerskab

Såfremt du ikke er nordisk statsborger, gøres der opmærksom på, at ansættelsen er betinget af gyldig opholds- og arbejdstilladelse. Opholds- og arbejdstilladelse kan først ansøges ved aftalt ansættelse.

Løn og ansættelse

Løn- og ansættelsesvilkår, herunder ret til til- og fratrædelsesrejse og bohaveflytning, i henhold til den på tiltrædelsestidspunktet gældende aftale/overenskomst mellem Grønlands Selvstyre og pågældende forhandlingsberettigede organisation.

Kandidater, der besidder supplerende kvalifikationer udover de i ovenstående specificerede, såsom relevante diplom- eller masterniveauer, kan være berettiget til yderligere honorering i henhold til gældende overenskomst og virksomhedens retningslinjer.

Sygeplejerske: ansættelsen er betinget af at du kan fremvise gyldig autorisation - søg via www.nun.gl

Bolig

Der anvises bolig efter de i Det Grønlandske Sundhedsvæsen til enhver tid gældende regler.

Ansøgning

Ansøgning bilagt kopi af relevante bilag skal sendes i PDF-format via https://gjob.dk/sog-job/?page=details&VID=24-239

Startdato: D. 15. oktober 2024
Ansøgningsfrist: D. 16. september 2024 (se bort fra ansøgningsfristen andetsteds i denne annonce)
Ansættelsessamtaler afholdes løbende

Kontakt

Information om stillingen kan indhentes ved afdelingssygeplejerske Helga Petersen på tlf. (+299) 61 32 11 eller på e-mail: helu@peqqik.gl. Alternativt til ledende regionssygeplejerske Anniita Lund Lynge på e-mail anlu@peqqik.gl eller tlf. (+299) 64 76 31

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex