Personaleadministrationen i B&U Staben søger en kollega til en stilling,hvor det helt store fokusområde er at sikre den rette lønindplacering til alle ansatte i Børne- og Ungeforvaltningen.
Vi kan tilbyde dig
At du vil blive en del af et inkluderende og faglig stolt team som vil hjælpe dig godt ind i stillingen, og klæde dig på til at kunne løse dine opgaver. Din primære opgave vil være kvalificering af lønskemaer og ansættelsesproceduren samt understøttelse af vores decentrale enheder i deres arbejde omkring løn og ansættelse, hvorfor det er vigtigt at du trives godt med at udføre samme arbejdsgang flere gange dagligt, dog med meget forskellige vinkler og indgange til arbejdsgangen. Der vil være mulighed for udvidelse/omlægning af opgaver.

Tiltrædelse: 1. august 2024.
Vi drømmer om
Vi drømmer om en kollega med et positivt livssyn som vil bidrage til det gode humør i afdelingen. Det vil være helt fantastisk hvis du har erfaring inden for lønsagsbehandling, enten fra en decentral eller central position, og gerne fra en offentlig arbejdsgiver. Vi forestiller os, at du er en omhyggelig person i forhold til at opgaven er at kvalificere lønindplaceringer som har en stor betydning for både medarbejder og arbejdsgiver. Har du erfaring med systemerne KMD Opus, rollebaseret indgang, Digital ansættelse og SBSYS vil det være positivt.
Skulle vi være heldig at du vælger os
Som ansat i B&U-staben får du 22 kolleger, som bl.a. arbejder med økonomi, jura, HR, udvikling, GDPR og kommunikation. Dit faglige fællesskab vil være med personaleadministrationen i B&U Staben hvor vi er 1 afdelingsleder, 3 personalekonsulenter, 1 løn- og forhandlingskonsulent, 2 fuldtids (hvoraf du vil kunne blive den ene) og 1 deltids personaleassistent. Du vil få en stor berøringsflade i en forvaltning med ca. 100 decentrale afdelinger/institutioner som du dagligt vil være i kontakt med.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende HK-overenskomst.
Fastansættelse på 37 timer ugl.
Afhængig af dine kvalifikationer kan ansættelsen være som HK-assistent eller specialist
Spørgsmål?
Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Lykke Andersen tlf.: 27 1315 04, mail: mande@vejle.dk.
Ansøgningsfrist
Hvis vi er lykkedes med at overbevise dig om at søge stillingen, skal vi modtage din ansøgning senest 17. juni 2024

Vi forventer at holde samtaler onsdag 19. juni 2024.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex