Nordic Jobs Worldwide, Oslo, Norge, søger for kunde 9 medarbejdere remote til kundesupport, Athen, Grækenland.

Ønsker du at være en del af et team som konstant er under udvikling? Ønsker du at starte din karriere i et multikulturelt miljø i historiske Athen (eller arbejde hjemmefra fra andre lokationer i Grækenland)? Så har vi den perfekte mulighed for dig!

Vores klient

Som en global leder inden for end-to-end kundeoplevelse (CX) produkter og løsninger samarbejder vores kunde med verdens mest berømte mærker.

Med deres prisbelønnede kultur bygget på 35 års brancheførende erfaring og engagement i at forbedre oplevelsen for deres medarbejdere, skaber de også forretningsresultater for deres internationale kunder ved at kombinere innovativ designtænkning og digitale løsninger – herunder artificial intelligence, automatisering og datadrevet analyse – ved hjælp af deres medarbejders ekspertise, engagement og empati for mennesker.

Hvorfor flytte til Athen?

Grækenland er meget mere end blot et smukt land. Grækenland er historie, kultur, natur og livsstil. Grækenlands hovedstad, Athen, er også Europas historiske hovedstad på grund af dens mange historiske bygninger og medrivende fortid.

I Athen er der altid gang i bylivet, uanset om det gælder shopping eller natteliv. Leveomkostningerne er lave, og det er billigt og nemt at finde lejlighed. Det er ligetil at finde et socialt netværk, da der er mange skandinaviere, der arbejder i området. Har du lyst til at opleve Athen? Så har det aldrig været lettere end nu.

Om rollen:

  • Som kundeservicespecialist i dette projekt, kommer dine daglige ansvarsområder til at være følgende:
  • At være en del af et team, der er specialiseret i at tilbyde support gennem skriftlig og telefonisk kommunikation
  • Hjælpe forbrugerne med at oprette servicereparationer til deres apparater, kontrollere teknikeres tilgængelighed og lave aftaler om serviceopkald
  • Gør det lettere at løse problemet for forbrugerne, og log oplysningerne ind på forbrugerkontoen.
  • Opfyld og overgå vores mål for servicekvalitet, overholdelsesregler og produktivitetsmål
  • Skab en fantastisk oplevelse, som folk værdsætter, og vi er stolte af
  • Vær ansvarlig for at følge ledelsens retning og give feedback


Din profil:
  • Godt niveau dansk (Min C2)
  • Avanceret niveau af engelsk (mindst C1) både mundtligt og skriftligt
  • Stærke kommunikationsevner – med fremragende telefonsamtalefærdigheder, opmærksom lytning og gode skrivefærdigheder
  • Evnen til at evaluere kundeklager, vurdere alternativer og træffe solide, konsekvente beslutninger og/eller anbefalinger efter behov
  • Analytiske og problemløsningsevner med stor sans for detaljer
  • Interesse for at lære og udvikle sig via virksomhedens interne programmer og ny software


Faste stillinger.
Fuld tid.
Løn efter overenskomst.
Start snarest.

Flere informationer

Emma Bauditz Hansen, +47 9201 5618, Den@Nordicjobsworldwide.com

Ansøgning

via mail til Den@nordicjobsworldwide.com - snarest
(ism NAV EURES Oslo)





Om Nordic Jobs Worldwide

Vi er professionelle Nordiske rekrutteringsspecialister med fokus på at sammensætte de bedste jobmuligheder verden over for nordisktalende kandidater.

Nordic Jobs Worldwide er det største sprogbaserede rekrutteringsbureau i den nordiske region. Over 2 år har vi rekrutteret og hjulpet over 1000 nordisktalende til deres drømmejob med vores klienter i over 28 forskellige lande.

Find alle vores stillinger via vores hjemmeside www.nordicjobsworldwide.com

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex