Lægerne Ebbensgaard, Harbo og Mehnert søger en lægesekretær/social- og sundhedsassistent/farmakonom 25 timer om ugen, der har lyst og evne til at fortsætte en spændende udvikling sammen med os og vores dygtige medarbejdere. Vores læge- og personalegruppe er relativ ny, og klinikken har derfor gennemgået en stor udvikling de sidste år. Det er vi virkelig glade for, men ikke løbet tør for nye ideer, som du kan være med til at omsætte til en god hverdag for os alle og patienterne

Din arbejdstid vil ligge på 25 timer fordelt på 4-5 dage om ugen.

Vi er den ene af to lægepraksis, som arbejder i tæt samarbejde i huset. Det betyder, at du ud over samarbejde internt i vores klinik, også har et betydeligt samarbejde med sekretærerne i vores samarbejdspraksis.

Dine arbejdsopgaver:

Du deler arbejdet i vores sekretariat med en anden sekretær med stor erfaring fra almen praksis. Din kerneopgave er betjening af patienter i vores reception og besvarelser af patienthenvendelser i telefon og elektronisk. Derudover dækker det diverse andre forfaldne sekretæropgaver. Opgaverne fordeles efter et rul. Dine arbejdsdage vil dermed være meget forskellige alt efter, hvilke opgaver der dominerer på dagen.

Sammen vil I i sekretariatet være nøglepersonerne med overblik over både klinikkens kalender generelt og arbejdet på dagen og sørge for at arbejdet i klinikken glider bedst muligt.

Telefon og reception er åben for henvendelser hver dag fra 8-12. Her henvender patienterne sig for receptfornyelse, tidsbestilling og med diverse andre spørgsmål. I receptionen vil man også skulle hjælpe patienter med praktiske problemer, tage imod prøver, udlevere forskelligt materiale mm.

Derudover varetager sekretariatet også blandede administrative opgaver, fx overblik over vores elektroniske postkasser, vedligeholdelse af hjemmesiden og praksisskærm, datatræk, opdatering af patientlister, oprette nye medarbejdere i vores klinikprogram XMO, varebestilling mm.

Klinikken har en frokostordning, hvorfor de 4 sekretærer fra begge klinikker også på skift sørger for både madbestilling og anretning af vores frokost. Dermed vil du også have forskellige opgaver i køkkenet.

Du vil være medvirkende i vores udviklingsarbejde, hvor vi løbende arbejder med at optimere vores arbejdsprocesser og arbejdsgange. Du vil have et medansvar for vedligeholdelse af klinikkens kvalitet.

Du vil modtage en god introduktion, oplæring og løbende opfølgning ift. klinikkens opgaver og funktioner, for at sikre, at du falder godt til, også socialt.

Hvad forventer vi af dig:

Du er uddannet lægesekretær, social- og sundhedsassistent, farmakonom eller anden relevant sundhedsuddannelse eller har erfaring fra lignende arbejde.

Det vigtigste for os er ikke, hvilke specialer/uddannelser du har erfaring med, men at du kan varetage dine opgaver professionelt og samvittighedsfuld, at du passer godt ind i vores team og er læringsparat og har gå-på-mod til nye opgaver.

Du finder det attraktivt at være i kontakt med mange forskellige typer af patienter i løbet af en dag og elsker at have mange vekslende opgaver i en alsidig hverdag.

Du er god til at være serviceminded samtidig med, at det falder dig naturligt at arbejde struktureret, systematisk og få opgaverne fra hånden.

Du har lyst og evne til at arbejde et sted, hvor vi anerkender at vi er dybt afhængig af hinanden. Dagligdagen kendetegnes ved, at vi støtter og supplerer hinanden og din indsats er med til at gøre en afgørende forskel for både dig, vores patienter og for os. Vi er altid parate til at hjælpe en kollega, dermed påtager vi os også gerne en opgave, som ikke lige ligger i vores ansvarsområde, hvis det er det bedste for klinikken.

Du er god til at bevare overblikket trods mange patientkontakter, afbrydelser, akutte opgaver og travlhed.

Du har erfaring og naturligt flair for at bruge IT, bruge FMK, elektronisk patientjournal og ikke bange for at lære enkle nye programmer at kende.

Du værdsætter, som os, professionalisme, ordentlighed og respekt for hinandens arbejde, og ikke mindst en god tone og trivsel, som nogle centrale og vigtige værdier.

Du ser lyst på tingene, har let til smil og et godt humør.

Det er for dig naturligt at arbejde samvittighedsfuldt og loyalt. Du er en stabil og god kollega. Du kan prioritere i din opgavemængde, også de gange, hvor det kan være i et højt tempo for at skabe en god patientoplevelse.

Sådan ansøger du:

Du sender os en skriftlig ansøgning med CV, dine data og desuden kopi af eksamensbevis til:

job.hinneruplaegerne@gmail.com

I emnefeltet bedes du venligst skrives: sekretærstilling

Du vil kunne tiltræde den 1.8.2024.

Du vil få løn i henhold til den gældende overenskomst imellem HK og PLA

Hvis ønsket, kan du få tilsendt både klinikkens værdigrundlag og en funktionsbeskrivelse på mail.

Har du spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte os.

Du kan desuden orientere dig på vores hjemmeside:

Hinneruplægerne – Herredsvej 25, 8382 Hinnerup (xn--hinneruplgerne-8ib.dk)

Ansøgningsfrist er den 7.6.2024 kl. 12

Samtaler vil forgå den 17. og 18.6.2014 om eftermiddagen.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex