Struktureret og praktisk medarbejder med flair for god service

Brænder du for at yde den bedst mulige service, og vil du være med til at skabe rammerne for gode kulturoplevelser i en varieret og dynamisk hverdag? Er du god til at tage fat i både små og store opgaver, og holde hovedet koldt i pressede situationer? Er du god til at kommunikere med både kunder og kollegaer?
Så er du måske Kulturiums nye teknisk servicemedarbejder.

Vi søger en person, der både kan bemande biograf og café, afvikle kulturarrangementer som koncerter, teaterforestillinger og shows, samt indgå i den daglige drift af huset.
Du får masser af mulighed for at bruge din krop gennem fx omstillinger af salen og for at bruge dit hoved ved fx at være med til at udvikle effektive løsninger, så vi sammen kan afvikle shows bedst muligt.

Kulturium er et stort og alsidigt hus som rummer et spillested, en café, et bibliotek og en biograf. Vi har mange arrangementer i alle størrelser, og du vil nogle gange være en del af et team og andre gange have ansvaret for et arrangement. Du bliver en del af en afdeling bestående af en håndfuld fastansatte samt timelønnede, der arbejder sammen om at give gæsterne gode oplevelser.

Dine opgaver spænder bredt, og kan være alt fra at stå i baren, tjekke billetter i døren, have ansvar for backstage, eller sælge en masse popcorn. Der er også en række manuelle opgaver i forbindelse med omstillinger og forberedelse.

Du ansættes på 30 timer gennemsnitligt om ugen (årsnorm), hvor dine timer primært er placeret i højsæsonen, mens du i sommerperioden og december har mere fri. Arbejdstiden følger aktivitetsniveauet i huset - og der vil være en del aften og weekendarbejde. Vi stræber som arbejdsplads efter at være fleksible og have en god balance mellem arbejdsliv og fritid.

Primære opgaver

  • Afvikler på arrangementer - herunder ansvar for fordeling af opgaver på dagen
  • Klargøring, afvikling og oprydning i forbindelse med koncerter, teater og foredrag
  • Biografvagter med billetsalg, salg fra cafeen samt afvikling af filmfremvisning
  • Servicering af gæster og kunstnere
  • Praktiske daglige opgaver
  • Praktiske opgaver ved afholdelse af møder, foreningsarrangementer mm.
  • Ansvarlig for en række sikkerhedsprocedurer i et årshjul

Faglige kvalifikationer

  • Relevant erfaring med at yde god og professionel service
  • Relevant erfaring med afviklingsansvar eller lign. opgaver, gerne i forbindelse med arrangementer og events
  • Teknisk snilde
  • IT-kendskab på brugerniveau
  • Du har et praktisk håndelag og kan varetage fysisk krævende arbejdsopgaver, som fx opsætning af borde og stole

Derudover ønsker vi også, at du

  • Er fleksibel ift. arbejdstid og -opgaver
  • Arbejder organiseret og er god til at administrere din tid
  • Er god til at finde smarte løsninger på praktiske problemstillinger
  • Har erfaring fra et spillested, kulturinstitution el lign.
  • Har interesse for kultur i bred forstand
  • Har overblik og kan holde hovedet koldt når der sker noget uventet
  • Er respektfuld i relation og samarbejde med andre mennesker
  • Bidrager til et godt arbejdsmiljø og er en god kollega

Ansættelsesproces

Ansættelsesudvalget består af
Tonie Rudby, driftsleder Kulturium
Anja Støchkel-Hinnum, organisatorisk koordinator Kulturium
Christoffer Hørbo, lydtekniker Kulturium musikteater og biograf

Du kan søge stillingen via vores rekrutteringssystem HR-ON (link ind her).
Ansøgningsfristen er 9. juni 2024. Ansættelsesudvalget mødes den 10/6 og udvælger kandidater til første samtalerunde. Hvis du bliver udvalgt, hører du fra os umiddelbart efter.

Vi gennemfører to samtalerunder. Første runde er den 12/6 og anden samtalerunde er den 19/6.

Efter 2. runde vil der efter aftale med kandidaten indhentes referencer fra både nuværende og tidligere arbejdsgivere. Vi forventer at træffe beslutning umiddelbart efter 2. runde.
Tiltrædelse er den 15. august 2024 eller snarest derefter.

Lønnen følger FOA overenskomst for Teknisk servicepersonale KL

Ishøj Kommune ønsker at afspejle samfundet. Derfor opfordres alle uanset køn, alder, religion, handicap og etnisk baggrund til at søge. Hvis du vil vide mere om at arbejde i Ishøj Kommune, kan du kigge videre her.

Hvis du har spørgsmål om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Anja Støchkel-Hinnum, organisatorisk koordinator, på mail hin@ishoj.dk eller tlf. 29 77 55 60.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex