Kunne du gå under beskrivelsen ”professionelt legebarn”, og er det krydsfeltet mellem indkøb, tendenser og marketing, der tænder ilden i dine øjne? I denne nyoprettede stilling som Marketing Coordinator får du stafetten, der skal tage markedsføringen af KidsCoolshop-butikkerne og legetøjskategorien til uanede højder!

I denne tosidede rolle kommer du til at jonglere mellem at arbejde med marketingindsatser fra centralt hold for KidsCoolshop-butikkerne 2 dage om ugen, mens du de resterende 3 dage arbejder hands on på marketingaktiviteter for legetøjskategorien på Coolshop. Rollen er altså perfekt til dig, der stortrives i en rolle, hvor idégenerering og eksekvering går hånd i hånd – alt sammen i legetøjets navn.

Dine arbejdsopgaver for KidsCoolshop kommer til at bestå af:

  • Dialog og samarbejde med KidsCoolshop-butikkerne.
  • Udarbejdelse af årshjul for KidsCoolshop-butikkerne samt koordinering heraf med butikkerne. Herunder sikring af synergi mellem kommunikation på Coolshop.com og KidsCoolshop
  • Produktion og eksekvering af ugentlige posts på KidsCoolshop-butikkernes sociale medier
  • Produktion af digitale kataloger samt deling af dem på KidsCoolshop-butikkernes sociale medier
  • Opdatering af KidsCoolshop-landingpage på coolshop.dk
  • Eksekvering af aktiviteter/kampagner for leverandører i KidsCoolshop-regi
  • Ad hoc produktion af grafisk materiale
  • Besøg i KidsCoolshop-butikkerne med øje for historier og produkter, som er en kæmpe vigtig del af jobbet

Dine arbejdsopgaver for legetøj på Coolshop.com kommer til at bestå af:

  • Dialog og samarbejde med indkøbsteamet for legetøj
  • Løbende opdatering af legetøjskategorien på Coolshop i pt. 8 markeder
  • Produktion og opdatering af brand- og landing pages til legetøjskategorien
  • Produktion af digitale kataloger til legetøjskategorien
  • Eksekvering af leverandøraktiviteter og -kampagner  
  • Ad hoc produktion af grafisk materiale

Du bliver en del af Coolshops marketingteam, men arbejder udelukkende med KidsCoolshop og legetøjskategorien. Det betyder også, at du vil have en tæt, løbende dialog med vores legetøj-indkøbsteam samt selvfølgelig vores KidsCoolshop-butikker.

Som vores nye Marketing Coordinator for KidsCoolshop og legetøjskategorien på Coolshop.com er du

  • En dygtig kommunikator, der både kan lægge planen og styre den i land
  • Drevet af at eksekvere de aktiviteter, du selv sætter i værk, ligesom du undervejs evaluerer og optimerer samt præsenterer resultater og indsigter
  • Med til at sikre synergien mellem de to områder og sikrer den genkendelige røde tråd
  • Erfaren med lignende opgaver fra en eventuel tilsvarende stilling, da du skal arbejde selvstændigt med området

Det anses ligeledes som en stor fordel, hvis du har erfaring med at planlægge content til flere butikker/markeder.

Din nye hverdag som Coolshopper bliver næppe "just another day at the office". Du bliver en del af Coolshop-familien, hvor stærke fagligheder, brede smil og god (og dårlig) humor går hånd i hånd og danner fundamentet for en unik kultur i rammer, hvor dit bedste potentiale kan udleves. Vi er født ud af "the sky is the limit" og udlever det hver dag, og denne ekstraordinære loftshøjde gør, at du virkelig kan være, tænke og skabe vildere, end du kan forestille dig. Alt dette suppleres med omfattende personalegoder, der dækker dig ind fra inderst til yderst - læs om dem alle på www.jobs.coolshop.com/cool-workplace.   

Er det dig, vi søger?
Du kommer til at referere til Marketing Manager, Maria Lykke, og der er mulighed for opstart hurtigst muligt. Spotter vi dig med Coolshop-potentiale, handler vi hurtigt, hvilket kan betyde, at stillingsopslaget tages ned før ansøgningsfristen - send derfor din ansøgning afsted snarest!   

Brænder du inde med spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Marketing Manager, Maria Lykke, på maly@coolshop.com. 

Få et unikt indblik i Coolshops arbejdsplads from Coolshop on Vimeo.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex