Centrallageret på Dronning Ingrids Hospital i Nuuk søger en lagermedarbejder med fokus på stabil daglig drift, et højt serviceniveau og effektiv opgaveløsning.

Afdelingen har landsdækkende varelevering af forbrugsartikler som ansvarsområde, hvor særlige logistiske forhold gælder og infrastrukturen er kompleks. Målet for det daglige arbejde er kortest mulig leveringstid, korrekt levering og optimal lagerstyring.

Vi tilbyder:
  • En stilling med gode udviklingsmuligheder, hvor en væsentlig del af opgaveløsningen omfatter koordinering og planlægning, herunder med dansktalende kolleger, leverandører og samarbejdspartnere for at løse den daglige driftsopgave
  • Vi har netop taget et nyt indkøbs-og lagersystem i brug og du vil få en aktiv rolle i at videreudvikle brugen af systemet i forhold til optimering af vores forsyningskæde
  • Varemodtagelse – Systemisk som praktisk, herunder tømning af containere
  • Varelevering til hospitalets afdelinger
  • Forsendelser inkl. ligkister, biologiske prøver, herunder planlægning, korrekt emballering og booking af fragt
  • Sikre korrekt lagerstyring og optimal udnyttelse af kapacitet
  • Samarbejde med sundhedsvæsenets Indkøbsafdeling i Nuuk og Region Nordjyllands Grønlandsafdeling i Aalborg
  • Diverse lageropgaver efter behov


Vi søger dig, der:
  • Har en uddannelse inden for lager, logistik, forsyningskæder eller flere års erhvervserfaring med lagerdrift, herunder varemodtagelse og forsendelser
  • Taler og skriver dansk og gerne er dobbeltsproget dansk/grønlandsk, dog ikke et krav
  • Rutineret bruger af IT-systemer
  • Ansvarsbevidst, serviceminded og seriøs, herunder at være det gode eksempel for sine kolleger og medarbejdere
  • Løsningsorienteret, god til at strukturere og planlægge med et godt overblik
  • Vi lægger i høj grad vægt på din personlighed og vores tro på, om du kan løfte eller lære af løfte opgaverne og har en stor portion mod på dette som en vigtig del af en af landets største driftsorganisationer.


Om os:
  • Du bliver en del af en spændende afdeling i udvikling, hvor uddelegering og selvstændigt ansvar i opgaveløsningen er nøgleordene og altafgørende i den daglige drift
  • Afdelingen lægger vægt på at støtte, supplere og sparre med hinanden i forhold til løsningen af afdelingens opgaver og udvikling af afdelingen generelt. Afdelingen har en stor og alsidig kontaktflade samt en uformel omgangstone og gode kollegaer.


Det Grønlandske Sundhedsvæsen – Bredde, udfordring og faglig stolthed

Det Grønlandske Sundhedsvæsen hører under Departementet for Sundhed, og er organiseret i 5 regioner, 8 kliniske områder, Landstandplejen, Det Grønlandske Patienthjem og sundhedsvæsenets Driftsområde.

Søger du faglige udfordringer, er du nysgerrig og kan du lide at arbejde bredt, så er et job i Det Grønlandske Sundhedsvæsen noget for dig.

Du kan læse mere om Det Grønlandske Sundhedsvæsen på www.gjob.gl
I Grønland er der rig mulighed for at leve et aktivt fritidsliv. Om sommeren er vandring, hvalsafari, jagt, fiskeri og sejlture oplagte aktiviteter. Vinteren byder på nordlys og masser af skiløb og hvis du bor nord for polarcirklen, kan du køre på hundeslæde. I de større byer findes der masser af kulturliv med sportsklubber, kunstudstillinger, koncerter, cafeer og restauranter. Du kan læse mere om den region jobbet er placeret i på www.peqqik.gl

Statsborgerskab

Såfremt du ikke er nordisk statsborger, gøres der opmærksom på, at ansættelsen er betinget af gyldig opholds- og arbejdstilladelse. Opholds- og arbejdstilladelse kan først ansøges ved aftalt ansættelse.

Løn og ansættelse

Løn- og ansættelsesvilkår, herunder ret til til- og fratrædelsesrejse og bohaveflytning, i henhold til den på tiltrædelsestidspunktet gældende aftale/overenskomst mellem Grønlands Selvstyre og pågældende forhandlingsberettigede organisation.

Arbejdstiden er 40 timer ugentligt.

Bolig

Der anvises ikke bolig til stillingen.

Ansøgning

Ansøgning bilagt kopi af relevante bilag skal sendes via https://gjob.dk/sog-job/?page=details&VID=24-235

Startdato: 1. juli 2024 eller efter aftale.
Ansøgningsfrist: 15. juni 2024.
Ansættelsessamtaler afholdes løbende

Kontakt

Information om stillingen kan indhentes ved Lagerchef for Centraldepot DIH, Angerla Siegstad, på tlf. (+299) 34 49 44 eller på e-mail: ansi@peqqik.gl

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex