Administrativ assistent til DK
TØMRER
ADMINISTRATIV ASSISTENT SØGES TIL DK TØMRER

Er du klar til at tage springet ind i en dynamisk arbejdshverdag?

Vi søger nu en dedikeret administrativ assistent til at styrke vores team hos DK TØMRER
DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER
• Betaling af fakturaer og finansiel ajourføring
• Udarbejdelse af informative guides og vejledninger
• Administration af DanLøn
• Diverse administrative opgaver
• Telefonpasning og meget mere

Vi forventer ikke, at du nødvendigvis har erfaring med alle opgaverne, men det er afgørende at:

• Du besidder stort gåpåmod og er i stand til hurtigt at tilpasse dig nye udfordringer og
systemer
• Positivitet, struktur og serviceminded attitude er en naturlig del af din arbejdsstil
• Fleksibilitet er en selvfølge for dig
• Du arbejder selvstændigt og har en løsningsorienteret tilgang

Personligt trives du med alsidige arbejdsopgaver i en travl hverdag. Du tager initiativ, følger op
på opgaver og bringer dem i mål. At jonglere med mange opgaver og effektivt planlægge og prioritere
er noget, du mestrer. Det vigtigste for os er at du brænder for dit arbejde og ønsker at skubbe dig
selv og virksomheden i en positiv retning.

Du skal kunne tale og skrive dansk og engelsk, samt have et godt kendskab til Office-pakken. Det er
et plus hvis du har generelt IT-kendskab.

Din arbejdsplads vil være på Skovlytoften 1C i Holte. Arbejdstiden er som udgangspunkt fra klokken
7.00 til 15:00.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os på 81 75 76 85.

Ansøgningsfristen er den 31 maj . men vi vil løbende afholde samtaler med egnede kandidater, da stillingen skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt være besat før jobopslaget udløber.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex