HjulmandKaptain søger en advokatsekretær med kompetencer inden for personskadeerstatning (fuldtid/deltid) HjulmandKaptain er blandt Danmarks store advokatfirmaer. Vi er kendetegnet ved høj faglighed, engagerede kollegaer og et stort fokus på kundeservice – og nu har du muligheden for at blive en del af vores stærke juridiske team.

Til vores afdeling for personskadeerstatning i Aarhus søger vi en advokatsekretær med kompetencer inden for personskadeerstatning. Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men ønsker du en stilling på deltid, hører vi også meget gerne fra dig.


Spændende og afvekslende opgaver i et ambitiøst advokatfirma Som advokatsekretær hos HjulmandKaptain bliver du en del af et stærkt juridisk team, hvor alle har stor erfaring inden for personskadeerstatning. Du får en spændende hverdag med sagsbehandling og alsidige opgaver af såvel administrativ, kommunikativ og koordinerende karakter i forhold til vores kunder og dine kollegaer.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i:

  • Selvstændig sagsbehandling
  • Opfølgning og håndtering af frister og fremnoteringer
  • Møde- og kalenderstyring
  • Direkte kundekontakt pr. telefon og mail
  • Korrekturlæsning og kvalitetssikring


Hvem er du? Vi har brug for dig, som er imødekommende og har en positiv tilgang til dine arbejdsopgaver. Du er uddannet advokatsekretær og har erfaring fra en lignende stilling. Har du erfaring med behandling af retssager, vil det være en fordel.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er yderst struktureret og leverer høj kvalitet
  • Arbejder selvstændigt og fokuseret med dine opgaver
  • Trives med, at der stilles høje krav til dit arbejde
  • Har et stort overblik og kan tænke forud – også når det går stærkt
  • Har forståelse for vores kunder og er indstillet på at efterleve vores to kundeløfter: Vi er personlige, og vi er tilgængelige
  • Mestrer retskrivning samt har flair for tal
Alle vores sager behandles digitalt, og derfor forventer vi, at du er dygtig til IT – særlig Microsoft Office. Vi anvender Unik Advosys til vores sagsbehandling, og har du kendskab hertil, vil det være en fordel.



Hvorfor skal du blive en del af HjulmandKaptain? Udover et spændende job i et stærkt juridisk team tilbyder vi:


  • Fleksibilitet: Du vil få fast arbejdsplads på vores kontor i Aarhus, men der vil være rig mulighed for at flekse og arbejde hjemmefra for at få den balance, du har behov for i din hverdag.
  • Sundhed: Vi ønsker, at du skal være dit bedste jeg, så på hvert kontor arrangerer vi aktiviteter, hvor vi er sammen om at styrke vores fysiske og mentale sundhed. Derudover er der hver måned mulighed for massage, som HjulmandKaptain betaler for. Du har betalt fri til læge og tandlægebesøg, hvis det ikke er muligt at placere besøgene udenfor arbejdstiden. Dette gælder også for hjemmeboende børn.
  • Tryghed: Din tryghed og fremtid er vigtig for os, og derfor bliver du en del af vores obligatoriske pensionsordning, som indbefatter en livsforsikring og tab af erhvervsevne samt vores sundhedsforsikring. Har du børn, er de automatisk også dækket af din sundhedsforsikring, og ønsker du din ægtefælle/samlever forsikret, er der mulighed for det.
  • Udvikling: Vi tilbyder løbende uddannelse og kurser, da vi tror på, at vi får de gladeste og mest kompetente medarbejdere, når vi understøtter den personlige og faglige udvikling.


Om HjulmandKaptain HjulmandKaptain er blandt Danmarks store advokatfirmaer, og hos os får du mere end 150 engagerede og dygtige kollegaer fordelt på vores fire kontorer i Aalborg, Aarhus, Frederikshavn og Hjørring. Vi er et full-service advokatfirma med specialister inden for mere end 40 juridiske fagområder.

Vi er rådgiver for erhvervsvirksomheder, lige fra industrikoncerner og børsnoterede selskaber til mellemstore og mindre virksomheder, ligesom vi er rådgiver for kommuner, offentlige institutioner, fonde, foreninger og finansielle virksomheder samt private familier.

Vores vision er at være Danmarks mest kundeorienterede advokatfirma, og vi lægger stor vægt på at levere personlig, effektiv og specialiseret rådgivning, der hurtigt giver vores kunder et klart grundlag for at træffe et sikkert valg og finde den bedste løsning.

Du kan læse mere om os her


Send din ansøgning Har stillingen fanget din interesse, så send din ansøgning og relevante bilag ved at trykke på ’søg stillingen’ via vores rekrutteringssystem.

Der vil løbende blive afholdt samtaler, og finder vi den rette kandidat, forbeholder vi os retten til at ansætte, inden fristens udløb.

Der er ansøgningsfrist den 29. maj 2024.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte advokat Janne Juul Wandahl på tlf. nr. +45 7015 1000

Vi glæder os til at høre fra dig.

Du kan læse mere om vores behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din jobansøgning her

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex