Elsker du vinteren, og vil du arbejde med kundeservice og e-commerce i Skandinaviens bedste SkiShop? Så er det dig, vi mangler på vores team.

Vi har 10.000-vis af glade kunder, der skal på afsted på drømmeskiferien - men de mangler udstyr. Er du klar til at hjælpe og rådgive dem i et af Nordens største udvalg?

Så er det dig, vi mangler som den norske brik i vores skandinaviske puslespil.

Om jobbet:

Vi ønsker, at du tager ansvar for det norske marked i samarbejde med vores marketingmedarbejdere. Vi sørger naturligvis for, at du bliver klædt bedst muligt på til dette ansvar.

Dine primære arbejdsopgaver er rådgivning af vores norske kunder via mail, chat og telefon.

Når kunderne ikke skal bruge dine gode råd, så hjælper du med:

  • Optimering af vores FAQ-database, så kunderne kan finde svar, når vi holder fri
  • Udarbejdelse samt oversættelse af indhold
  • Kontakt til samarbejdspartnere / reklamationshåndtering
  • Håndtering af eksportdokumenter
  • Ad hoc opgaver fra kollegaer i huset

Lidt om dig:

Det er vigtigt, at du elsker kontakten med kunderne. Det er også en fordel, hvis du elsker vinter - og alt, der følger med. Er du ikke ekspert i skiudstyr, så frygt ej, vi skal nok lære dig op i produkterne.

  • Taler og skriver fejlfrit norsk
  • Du brænder for at rådgive kunderne
  • Har flair for service og god kundehåndtering
  • Er fortrolig med brugen af gængse IT-programmer
  • Smilende og imødekommende (også over telefonen)
  • Interesseret i at rådgive og sælge
  • Løsningsorienteret, stabil og fleksibel
  • Du har JA-hatten på ved enhver kundehenvendelse
  • Er du klar til at tage telefonen fra danske, svenske og evt. tyske kunder, er det et klart plus (vi hjælper hinanden)

Tidligere erfaring med kundeservice og e-handel er naturligvis en fordel. Men det vigtigste er, at du brænder for kundeservice, samt at du tager ansvar.

Vi tilbyder:

En plads på et fantastisk team af Skandinaviske kollegaer, der alle brænder for e-handel, kundeservice og drift af webshops. Med højt til loftet og en fortsat vækst kan vi også tilbyde dig personlig udvikling. Vi brænder for det gode arbejdsmiljø og et godt sammenhold.

Personaletilbud:

  • Frokostordning
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Gode personalerabatter på egne webshops og rejser
  • Personalearrangementer
  • Parkering lige ved døren

.. og det vigtigste af alt: Gode kollegaer.

Det praktiske:

Arbejdstid: Vi ønsker, at du arbejder fuld tid (37 timer ugentligt) i vintersæsonen (1/11 - 31/3). Ønsker du at have færre timer i sommerhalvåret, er der mulighed for en fleksibel løsning.

Ansøgningsfrist: 5. juli 2024

Forventet start: 1. september 2024

Arbejdssted: Damvej 114, 8471 Sabro - tæt på Århus med gode transportforbindelser.

Er du interesseret?

Send din motiverede ansøgning samt CV i PDF-format til Danni Rasmussen på mailadressen dra@skisport.dk. Husk at skrive “NO fastansat” i emnefeltet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe på: 87 300 634 (tast 1) og spørg efter Danni.

Samtaler:

Vi afholder samtaler løbende, så skynd dig at sende din ansøgning af sted.

Hvem er vi?
Vi åbnede AktivVinter.no i 2018, og sammen med vores andre markeder har vi ambitioner om at blive endnu større i Norge i fremtiden.

Vi har derudover, i mere end 25 år, drevet rejseportaler og webshops. Herunder markedsledende rejseportaler som Skisport.dk og Skidresor.com - samt webshops i flere andre lande. Eksempelvis AktivVinter.se og AktivWinter.de.

På arbejdspladsen har vi en flad struktur, skønne kollegaer og en god blanding mellem effektivitet og humør.

Klik her og se en kort video om os.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex