Erfaren bogholder/økonomichef søges til lastvognsværksted, transport- og udlejnings-virksomhed.

Vi søger en erfaren bogholder, der brænder for bogholderiopgaver, og som selvstændig kan sikre et bogførings-, afstemnings- og kontrolmiljø af høj kvalitet. Du vil primære komme til at arbejde med lastvognsværkstedet og udlejningsvirksomheden

Du vil få det overordne ansvar for alle 3 virksomheder. Du indgår i et tæt samarbejde med de øvrige i administrationen.

Dine primære arbejdsopgaver/ansvarsområder:

  • Kreditorbogholderi, herunder kontering, betaling og afstemninger
  • Debitorbogholderi, herunder korrespondance og rykkere
  • Finansbogholderi, herunder bogføring og afstemning af bank
  • Lønninger vedr. lastvognsvirksomheden
  • Forsikringer, herunder årlig gennemgang samt anmeldelse af evt. skader
  • For udlejningsvirksomheden – fakturaer vedr. udlejning samt forbrugsopgørelser
  • Afregning af moms for lastvogns- og udlejningsvirksomheden
  • Udarbejdelse af afstemninger til revisor i forbindelse med regnskabsafslutning
  • Diverse administrative opgaver, herunder hjælp med renskrivning af fakturaer, regnskab vedr. aktiv forædling, søger moms retur fra udlandet, telefonpasning, tjekke mail og e-Boks

Kvalifikationer:

Du har en relevant uddannelse kombineret med nogle års erfaring fra en stilling som evt. bogholder, revisor- eller økonomi assistent.

Som den nye kollega skal du være en selvstændig og talstærk person, som skal kunne arbejde på egen hånd.

Du har gode kommunikationsevner – og du skal kunne begå dig på dansk såvel mundtlig som skriftligt.

Søg jobbet:

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stilling ved at sende en ansøgning og vedhæftet et opdateret cv til wh@mh-auto.com.

Ansøgninger vil blive behandlet løbende, med henblik på tiltrædelse hurtigst muligt. Så vent ikke med at søge.

Løn efter kvalifikationer – herunder pension.

Har du brug for mere information om jobbet, så kontakt Michael Hansen på tlf. 93202470

Kørekort:
B Almindelig bil

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex