Hybridfilter leverer biologiske – og kemiske rensningsløsninger til bred vifte inden for industrien, heriblandt spildevand- og biogassektoren.

Vi søger en dynamisk og erfaren logistik- og salgsassistent til at deltage i vores team hos Hybridfilter.

Den ideelle kandidat vil have erfaring inden for logistik, lagerstyring, ordrebehandling og kundeservice.

Jobbeskrivelse:

Logistik:

- Koordinere indkøb af materialer og andre forsyninger.

- Overvåge og administrere leveringstider for at sikre rettidig modtagelse af varer.

- Foretage bestillinger af nødvendige forsyninger i overensstemmelse med virksomhedens behov.

Indkøb:

- Sikre at indkøb foretages til konkurrencedygtige priser uden at gå på kompromis med kvalitet.

- Ansvarlig for at organisere og håndtere modtagelsen af leverancer og varer.

Salg:

- Betjene kunder, der ønsker lagervarer.

- Sikre en høj standard af kundeservice gennem effektiv kommunikation og håndtering af kunders behov.

Administrative opgaver:

- Forberede tilbud til potentielle kunder.

- Oprette og håndtere ordrer samt opdatere lagerstatus.

- Assisterende med diverse kontoropgaver efter behov.

Kvalifikationer:

- Erfaring inden for logistik, lagerstyring og salg foretrækkes.

- Fremragende kommunikations- og kundeservicefærdigheder.

- Evnen til at arbejde selvstændigt og som en del af et team.

- Grundlæggende kendskab til officepakken og ordrehåndteringssystemer.

Uddannelseskrav:

En relevant uddannelse inden for logistik, salg eller administration er en fordel.

Hvis du mener, at du opfylder ovenstående krav og ønsker at blive en del af vores team, bedes du sende din ansøgning og CV til Sanne Pedersen sp@hybridfilter.dk.

Ved spørgsmål til stillingens indhold kan Klaus Sørensen kontaktes på kws@hybridfilter.dk eller 50808201.

Vi afholder samtaler løbende og venter gerne på det rette match.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Kørekort:
B Almindelig bil

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex