I Jobcenter Horsens søger vi en engageret kollega til Værkstedsservice, hvor godt 250 borgere årligt er i aktivitet på fem forskellige værksteder. Stillingen ligger i administrationen, der også fungerer som reception for jobcentrets afdeling på Norgesvej.

Vores nye kollega kommer til at spille en central rolle i vores daglige arbejde med at støtte borgere i aldersgruppen 18 til 66 år. Borgerne er af forskellig nationalitet og i varierende livssituationer. En del mangler kun et egnet job, andre mangler nye kompetencer, mens nogle er sygemeldte, som efter en årrække på arbejdsmarkedet deltager i et udviklingsforløb.

Har du administrativ uddannelse og erfaring, og kan du godt lide at være i kontakt med mange mennesker i løbet af din arbejdsdag, så er du måske den rette for os.

Jobbet i korte træk
  • Reception og telefonpasning
  • Referatskrivning af møder
  • Booking af visitationssamtaler
  • Arbejde i it-systemerne Fasit, Teams, Vitas, Connect, KMD Opus
  • Samarbejde med kollegaer fra andre afdelinger i jobcenteret.

Hvem leder vi efter?
Vi har brug for en servicemindet kollega, som trives i en hverdag, der byder på både uforudsete og rutineprægede opgaver. Det er vigtigt, at du er interesseret i at arbejde med mennesker, der står uden for arbejdsmarkedet. Det betyder, at du:
  • Er empatisk og fordomsfri og kan arbejde med alle persontyper
  • Kan håndtere forstyrrelser, mens du løser en opgave
  • Er god til at kommunikere på alle niveauer
  • Kan tale og forstå engelsk
  • Kan klare forandringer og tænker alternativt, når der er behov for det.
Det er afgørende at du
  • Har administrativ uddannelse og erfaring.
  • Har flair for IT. Kendskab til Fasit, Teams, Vitas, Connect, KMD Opus vil være en fordel.
Vi tilbyder:
  • Faglig støtte og kollegial sparring
  • Et uhøjtideligt, humør- og tempofyldt arbejdsmiljø, hvor trivsel prioriteres højt
  • Flextid
  • Løn efter gældende overenskomst.

Praktiske oplysninger:
Stillingen er på 20-25 timer hos Værkstedsservice, Jobcenter Horsens, Norgesvej 2, 8700 Horsens.
Mødetider er som udgangspunkt mandag til torsdag 11:15-15:15 og fredag fra 9:15-13:15

Startdato den 1. juli 2024
Ansøgningsfrist den 23. maj 2024
Samtaler den 28. maj 2024

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte Administrativ medarbejder Jeanette Jensen, tlf. 7629-3917 eller Leder af Værkstedsservice Sten Tygesen, tlf. 2452-0157

Du kan også se et par videoer og blive klogere på vores arbejdsplads:

Generel information om Værkstedsservice: https://youtu.be/p1rnmgj8yEo

Om at arbejde i Værkstedsservice: https://youtu.be/pDdXd_XGTiY

Om Jobcenter Horsens
At være en del af et arbejdsfællesskab, at bidrage til samfundet, at tjene til dagen og vejen er for de fleste afgørende for at leve et godt og meningsfuldt liv. Derfor arbejder Jobcentret for at få flere i job eller uddannelse og for at skabe et arbejdsmarked, hvor der er muligheder for alle.

Det gør vi ved at møde den enkelte borger og den enkelte virksomhed med åbenhed og respekt, men også med forventninger. Samtidig vægter vi viden og høj faglighed hos vores medarbejdere. Vores arbejde er baseret på viden om det, der virker og på den viden, vi har om det lokale arbejdsmarked. Det er sådan, vi får flere med.

Ansatte i Horsens Kommune har gratis sundhedsordning og adgang til fitnessrum på rådhuset. Du kan læse mere om Horsens Kommune som arbejdsplads her: https://horsens.dk/Job/JobIkommunen/Kommunensomarbejdsplads

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex