Vi mangler dig!
Vil du være en del af Bo-Vejles administrative hold, hvor vi kan tilbyde dig et job med mange forskelligartede opgaver i et uformelt arbejdsmiljø med gode kolleger og godt humør?
Om jobbet
Her er højt til loftet, og der er stor grad af fleksibilitet og selvstændighed i hverdagen. Du vil møde engagerede kolleger og ledere, der værdsætter din indsats, som vi ved, har stor betydning for den samlede organisation.
Vi hjælper hinanden med at løse de forskelligartede opgaver og servicere vores gode kollegaer på bedste vis.
Bo-Vejles administration er et team på 3 medarbejdere, samt 1, der arbejder få timer pr. uge primært med mødeforplejning og andre forefaldende opgaver. Der arbejdes tæt sammen med centerleder og afdelingsledere. Bo-Vejle er et botilbud for voksne borgere med nedsat psykisk og/eller fysisk funktionsevne. Der bor 130 borgere i egne boliger fordelt på 11 afdelinger. 4 afdelinger ligger i Give og de øvrige 7 i Vejle på Grundet Bygade, Ringdams Kobbel og i Bredballe, hvor også administrationen er placeret.

Vi søger en kollega der har fokus på at bidrage til den bedst mulige drift af vores administration. Du sætter pris på skiftende opgaver, fleksibilitet i hverdagen og godt humør i en afslappet og positiv atmosfære. Du trives samtidig også med at arbejde selvstændigt og struktureret med følgende primære opgaver:
  • Personaleadministration – f.eks. i forbindelse med ansættelse, lønskemaer, indhentning af straffeattest, barselsrefusion, opgaver i VIRK m.m.
  • Fakturabehandling – herunder medvirke til løbende optimering og implementering af nye systemer.
  • Borgerøkonomi ift. oprettelse, administration o.a. i District (banksystem)
  • Bogføring af udlæg og afstemme Mobilepay fra vores café.
  • Udsendelse og udarbejdelse af diverse informationer, samt journalisere og arkivere i ESDH system (Sbsys og KMD Rollebaseret).
  • Besvarelse af mails og telefon.

Dagligdagen består både af faste og rutineprægede opgaver, opgaver der opstår og kræver hurtig løsning, samt opgaver som kræver mere fordybelse, overblik og samarbejde på tværs. Nogle dage bliver som man forventede og havde planlagt – andre dage vil der opstå uventede opgaver, som vi sammen finder den gode løsning på.

Vi forventer, at du har erfaring med personaleadministration og effektiv fakturabehandling. Din erfaring må meget gerne være fra en kommune eller region. Du har enten kendskab til de IT-systemer, vi anvender (ØS indsigt, elektroniske blanketter, KMD Rollebaseret indgang, Sbsys, VIRK m.fl.), eller du har rimeligt let ved at sætte dig ind i nye systemer. Du har gode skriftlige kompetencer, som du kan sætte i spil og har sans for økonomi og tal. Endelig har du også fokus på at levere kvalitet i opgaveløsningen og vil gerne sætte din faglighed i spil.
Du ønsker at indgå i samarbejdet med kollegerne i administrationen, hvor vi hjælper hinanden og får løst opgaverne – store som små – til alles tilfredshed.
I jobbet som administrativ medarbejder vil du være med til at forme fremtiden for Bo-Vejles administration, hvor vi hele tiden er optaget af hvordan vi kan gøre arbejdet smartere, mere enkelt og mere effektivt.

Vi glæder os til at se din ansøgning.
Ansættelsesvilkår
30 - 37 timer/uge efter nærmere aftale, med start den 1. juli 2024
Arbejdssted: Bredballe Byvej 67, 7120 Vejle Ø

Der vil være 2 ansættelsessamtaler:
  1. samtale den 23. maj 2024
  2. samtale den 27. maj 2024
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist den 15. maj 2024
Har du lyst til at vide mere?
Hvis du har lyst til at vide mere, er du velkommen til at kontakte centerleder Per Møller Huus på telefon 3035 0962
Se også:

Mærk Meningen - Voksen Handicap
Attester

Vi indhenter offentlig straffeattest med samtykke.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex