Renservice Danmark søger en ansvarsbevidst serviceleder til nogle af vores kunder på Sjælland. Du skal kunne tage ansvar for opgaverne og kunderne og sikre høj kundetilfredshed, samtidig med at være en aktiv del af vores rengøringshold.

Som serviceleder vil du være ansvarlig for at føre tilsyn med den daglige rengøring samt hovedrengøring hos udvalgte kunder. Du skal tilsikre at alle rengøringskrav overholdes og opgaverne udføres korrekt. Du vil blive en nøgleperson i virksomheden, og vil have en stor indflydelse på vores succes.

Opgaverne vil være på Sjælland med base i Københanvsområdet. Der vil være en del kørsel forbundet med stillingen.

Det er en fuldtidsstilling med skiftende arbejdstider. Weekendarbejde kan forekomme.

Opgaver inkludere blandt andet:

* Tilsyn med rengøringspersonale for at sikre vores kunder modtager den bedste service

* Håndtere sygdom og planlægning af vagt- og ferieplaner

* Træning af nyt personale

* Sikre kommunikation med kunderne og sikre deres behov bliver mødt. Løbenden tilpasning af rengøring skal tilsikres.

* Håndtering af rengøringsudstyr og sikre alt er funktionsdygtigt

*Aktiv deltagelse i daglig rengøring

Vi leder efter en person, der opfylder følgende:

* Erfaring indenfor rengøringsbranchen, gerne som tilsynsfører

* Erfaring med kundekontakt

* Gode kommunikationsevner på dansk, både mundtligt og skriftligt samt en positiv indstilling

* Kunne arbejde både selvstændigt og som en del af et team

* Pålidlig og ansvarbevidst

* Villig til at yde en ekstra indsats

* Kørekort B

* Kunne fremvis straffeattest

Vil tilbyder:

* En ansvarsfuld stilling, hvor du får mulighed for at lede og motivere et team af dygtige rengøringsassistenter, i et positivt arbejdsmiljø. En stor grad af kundekontakt hvor du selv kan sætte dit præg på den fremtidige succes.

* Løn efter kvalifikationer

Hvis du er interesseret i at hører nærmere, bedes du sende dit CV samt kort ansøgning til os.

Kørekort:
B Almindelig bil

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex