Vi søger en engageret og målrettede leder til vores OK+ Service Station beliggende i Nyborg. OK+ Nyborg er et af Danmarks førende OK+ anlæg og som leder vil du have ansvaret for den daglige drift af stationen, herunder personaleledelse, driftsoptimering, salg og kundeservice.

**Ansvarsområder:**

- Planlægning og koordinering af daglige opgaver og salgsaktiviteter

- Personaleledelse, herunder træning, udvikling og motivation af medarbejdere

- Sikre høj standard inden for kundeservice og produktkvalitet

- Overholdelse af sikkerheds- og hygiejnebestemmelser

- Opfølgning på salgstal og budgetter

**Kvalifikationer:**

- Erfaring med ledelse, gerne inden for detail- eller servicebranchen

- Gode kommunikations- og samarbejdsevner

- God forståelse for salgs- og driftsprocesser

- Fleksibel og ansvarsbevidst

- Servicemindet

**Vi tilbyder:**

- En spændende lederstilling i en dynamisk og velfungerende organisation

- Mulighed for personlig og faglig udvikling

- Attraktiv lønpakke og fleksible arbejdstider

Hvis du har erfaring inden for ledelse og trives i et travlt miljø, så er du måske vores nye leder til OK+ Service Station i Nyborg.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex