Studiejob som Customer Success Agent

Da en af vores dygtige studenter bliver færdig til sommer, og derfor siger farvel efter mange år hos os, mangler vi en ny Customer Success Agent i Elvium. Du bliver en del af et ambitiøst hold, der hver dag ønsker at effektivisere vores kunders rekrutteringsproces gennem brugen af vores intuitive SaaS HR- og rekrutteringssystem. I stillingen får du mulighed for at udvikle dig og tilegne dig erfaring inden for kommunikation, tech-support og IT-innovation.


Hvis du har interesse indenfor SaaS og Customer Success Management, har gode formidlingsevner og altid stræber efter et højt fagligt niveau, så er du måske vores nye kollega?


Dine arbejdsopgaver

I tæt samarbejde med vores Customer Success Manager skal du hjælpe med forskellige drifts- og administrative opgaver, og du skal her yde en autentisk kundesupport.

Dine opgaver består primært i at:

  • supportere kunderne gennem systemet; Zendesk og på telefon
  • onboarde nye kunder i Elvium
  • arbejde i Elviums CRM-system (Hubspot)
  • kontakte eksisterende kunder og skabe mersalg af tillægsmoduler
  • hjælpe til med at vores tilfredse kunder bliver ambassadører :)
  • kommunikation såsom nyhedsbreve, supportartikler mm.

Om dig
Du elsker at forstå andre mennesker gennem kundekontakt - og du trives med frihed til at præge din egen hverdag. Du byder positivt ind, er autentisk og er klar på at løse store som små opgaver - sammen med resten af teamet i Elvium.


Du taler og skriver dansk, og du er vant til at arbejde mde mange forskellige IT-løsninger. Det er ikke et krav, at du har erfaring med kundesupport og kender til "kunderejsen", men det er et stort plus, hvis du har - og uanset hvad skal du besidde viljen til hurtigt at lære nyt.

Du skal have minimum 2 år tilbage af dit studie.


Vi tilbyder

Du kommer ind i en innovativ dansk IT-virksomhed med en uformel tone. Vores kontor finder du i et energisk og centralt miljø i Soho, Kødbyen, hvor du bliver en del af vores lille dynamiske team. Arbejdstiden er tilpasset dit studie, og vi regner med at se dig ca. 15 timer om ugen, hvis du da ikke tager nogle af timerne remote. Lønnen er attraktiv, frokosten super og Sohos fredagsbar og fester er i verdensklasse :)

Hos os kan du udvikle dig, afprøve nye tiltag - og bygge tætte relationer med vores kunder. Vi tilbyder dig et stort ansvar, som vil have direkte indflydelse på virksomhedens succes.


Lyder det som noget for dig?


Vi ser frem til at høre fra dig - og glæder os til at byde dig velkommen i vores team.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex