Serviceminded IT-supporter til barselsvikariat
Om jobbet Der vil i den daglige drift skulle ydes support til ansatte og studerende, når de har brug for hjælp til diverse IT-opgaver. Du vil få stort selvstændigt ansvar for at yde den faglige og servicemindede hjælp, der er behov for, samt at understøtte IT-afdelingen med overgangen til Statens IT.
Ansvarsområder og arbejdsopgaver
- Teknisk support til konservatoriets ansatte og studerende
- Fejlsøgning på konservatoriets IT-udstyr, computere og mobiler
- Support på printere og kopimaskiner
- Klargøre IT-udstyr samt ind- og udlevering af PC'er, telefoner, tablets mv.
- Yde suppport på vores grundlæggende værktøjer som fx Microsoft Office, mail og kalender på mobile enheder
- Supportere AV-udstyr, herunder videokonferencesystemer
Derudover forestiller vi os, at du:
- Har IT-kundskaber og teknisk forståelse samt god tålmodighed
- Er serviceminded og har gode samarbejdsevner
- Har erfaring med Windows klient- og servermiljø
- Har erfaring med Microsoft 365
- Har gode kommunikationsevner og kan variere din kommunikation afhængigt af modtageren
- Er fleksibel, selvkørende og løsningsorienteret
- Er fuld af energi og gåpåmod
Ansøgning og ansøgningsfrist Ansøgning vedlagt dokumentation for uddannelse og tidligere beskæftigelse skal være Det Jyske Musikkonservatorium i hænde senest mandag den 13. maj 2024 kl. 12.00.
Alle med de nødvendige kvalifikationer opfordres til at søge stillingen; uanset alder, kønsidentitet, etnicitet og religiøs overbevisning.
Yderligere oplysninger findes på www.musikkons.dk og ved spørgsmål vedrørende arbejdsopgaver rettes henvendelse til IT-supporter Martin Z. Nielsen på tlf. 2086 5101 mellem 9 og 15.
Vi forventer, at samtaler vil finde sted onsdag den 22. maj 2024.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex