Clinic Manager, Århus

Elsker du at hjælpe folk med at føle sig godt tilpas? Drømmer du om en karriere med masser af spændende vækstpotentiale, og udvikling?

Hårklinikken Århus søger nu en Clinic Manager. Vores ideelle kandidat har en baggrund inden for skønhed, detailhandel, sundhed eller service og er ivrig efter at gøre en forskel, for kunder og ikke mindst klinikkens team ad dygtige og dedikerede medarbejdere. Du er ligeledes dedikeret og passioneret omkring dit arbejde og de resultater du kan skabe, og trives med mange forskellige opgaver hver dag!

Hvem er vi?

Hårklinikken er en hårplejeklinik grundlagt i Danmark og baseret i nogle af de største byer rundt om i verden som fx New York, L.A. Tampa, Reykjavik og Dubai. Vores rene, naturlige hårprodukter er resultatet af årtiers forskning, og vi er blevet formet af vores skandinaviske arv og påskønnelse af naturlig skønhed.

Hårklinikken er skabt af grundlægger og ledende forsker Lars Skjøth. Lars formål er at hjælpe alle mennesker til at føle sig godt tilpas og have tillid til, hvem de er. Han mener, at "udtynding og tab af hår handler om så meget mere end hår, det handler om at have det godt med dig selv".

Vi har allerede hjulpet tusindvis af mænd og kvinder med at genvinde optimal hårsundhed, mere selvtillid og en større følelse af velvære. Vores rejse er godt i gang, og vi stræber stadig efter 31 år, for løbende at lære, innovere og ekspandere globalt.

Hvad går jobbet ud på?

Alle vores kunders rejse er unikke. Som Clinic Manager vil du – sammen med et team af dygtige kollegaer - motivere, støtte og have empati med vores kunder.

Du vil være ansvarlig for den overordnede ledelse af, teamet, lokale kunder og VIP's. Du fungerer som brandets primære ambassadør, der konstant stræber efter at levere den bedste service og sammenhængende end-to-end oplevelse til vores kunder.

Du administrerer på daglig og månedlig basis: Salgsmål, opfølgning af KPI’er, sikre alle kunder bliver rådgivet til at opnå deres fulde potentiale, P&L ansvarlig, udvikling af medarbejdere, sikre kontinuerlig høj servicestandard og generel optimal drift af klinikken.

Nøgleopgaver vil omfatte:

  • Være ambassadør for Hårklinikken, efterleve og ånde vores værdier, mens du engagerer dig i lokalsamfundet for at opbygge stærke, langvarige relationer med kunder og VIP'er.
  • Direkte, påvirke og drive butikkens potentiale på tværs af nøgleansvarsområder; kundeoplevelse, talentstyring, økonomiske mål og driftseffektivitet.
  • Daglig ledelse af klinikken med en stærk tilstedeværelse ”på gulvet” for at sikre klientoplevelsen er i overensstemmelse med Hårklinikkens standarter og personligt tage imod klienter, når det er muligt. Dette inkluderer også daglig gennemgang af klientfotokvalitet, konsultationsstandarder og teamviden.
  • Kommuniker virksomhedsinformation med præcision til alle teammedlemmer for at sikre, at alle er vidende om virksomhedens mission og vision, såvel som konkrete strategiske initiativer, produktlanceringer og kampagner.
  • Fungere som en mentor og coach for teamet til at vejlede og støtte, samt sikre, at de besidder de nødvendige færdigheder, der kræves for at udføre deres roller og fortsat udvikling.
  • Opret og rapportér månedlig rapport om klinikkens KPI’er, der viser nøgleinitiativer, muligheder og læring.
  • Ansættelse / Onboarding – I samarbejde med General Manager /People&Culture

Hvad har vi brug for?

For at sikre succes i denne rolle, har du brug for følgende færdigheder:

  • Dokumenteret erhvervserfaring: 2+ år med ledelse af detail/saloner i skønhedsbranchen med fuldt budget (P&L) og personaleansvar.
  • Stor passion for at drive unikke og personlige kundeoplevelser og en dokumenteret serviceorientering. Dette inkluderer evnen til at opbygge relationer med VIP-kunder.
  • Evne til at udvikle, vejlede, coache og motivere medarbejdere.
  • Solide skriftlige og mundtlige kommunikationsevner med færdigheder i engelsk.
  • Selvmotiveret og meget organiseret.
  • Dygtige i Microsoft Office-pakken samt generelle IT-færdigheder.
  • Skal kunne arbejde detailtider inklusive weekender.
  • Smittende humør og ”Can do” attitude.

Lyder ovenstående som dig, vil vi gerne høre fra dig. Ansøg i dag – vi indkalder løbende til samtaler.

For spørgsmål vedrørende stillingen kontakt venligst: Tanja Overgaard, General Manager Danmark, hverdage i tidsrummet 10:00 - 12:00 på tlf. nr. 31778773 eller på mail: to@harklinikken.com

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex