Faglært kok søges til kunde i Kolding

Er du med på det gastronomiske beat, og kan du trylle med smagsnuancer, så selv fuglene synger?

Vi søger en erfaren faglært kok til vores kantine i Kolding, til 37 timer om ugen. Arbejdstiden er hverdage fra kl. 06.00 - 14.00. I denne kantine laver vi dagligt frokostbuffet og mødeserveringer til 250 spisende. Sammen med teamet skal du sørge for, at vores gæster får dagens bedste oplevelse og kvalitet. Dit arbejdsområde vil veksle mellem varme- og kolde anretninger, salater, bagværk og desserter, hvorfor vi ønsker, at du har erfaring med at varetage alle områder, så der kan roteres blandt kollegaerne i køkkenet.

Herudover vil du også komme til at arbejde med e-smiley, varebestilling, menuplanlægning, opsætning af buffeten. Alt sammen i fællesskab med dine kollegaer.

Hos SERWIZ arbejder vi målrettet med økologi, bæredygtighed samt reduktion af madspild og CO2 i vores køkkener.

Din profil

Dit forhold til mad er som en god romantisk komediefilm. Det ender altid godt. Du har indgående kendskab til den gastronomiske verden, har faglig gastronomisk viden og er med på beatet. Du er uddannet kok, og har erfaring fra lignende stillinger. Er du (også) uddannet bager eller brødentusiast, er det et plus, da vi og vores kunde elsker hjemmebag. Du er af natur målrettet, ambitiøs, nysgerrig, glad og ordentlig i alt, du foretager dig. Det lægger i din DNA at tænke anderledes, være imødekommende og serviceminded. Du tager ansvar for din daglige station og andre opgaver, skaber struktur og synes, det er sjovt at gå på arbejde, når ikke to dage er ens.

Vi tilbyder

Du bliver en del af en stærk dansk virksomhed i vækst, fuld af godt humør og gode kollegaer. Du får gode ansættelses- og arbejdsforhold, hvor der er plads til både faglig og personlig udvikling. Ansættelsesvilkår efter Kantineoverenskomsten mellem DI SBA og 3F, som bl.a. favner fritvalgsopsparing, pension og sundhedsordning.

Om SERWIZ

SERWIZ er en ejerledet, dansk virksomhed, som leverer Soft FM og catering af høj kvalitet. Vi har 2400 medarbejdere og kunder i hele Danmark. 

Vi er medlem af Servicebranchens Arbejdsgiverforening under DI, og vores medarbejdere har overenskomster og ordnede arbejdsforhold. Det er vigtigt for os at passe på vores medarbejdere og sørge for, at de har det godt ude hos vores kunder, både psykisk og fysisk. Vi lægger også vægt på at udbetale den korrekte løn til tiden. Det er SERWIZ’ mål at skabe ikke bare tilfredse, men glade kunder. Det opnår vi ved at være engagerede og nærværende i udførelsen af vores services og gennem tæt samarbejde og åben dialog med vores kunder. Med et stærkt værdisæt som fundament tør vi udfordre status quo og skubbe til grænserne for, hvordan man i vores branche kan arbejde bæredygtigt, transparent og digitalt.

Ansøgning

Du kan søge jobbet via knappen "Søg stillingen", hvor du kan uploade ansøgning og CV. Vi vil løbende behandle de indkomne ansøgninger.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex