Nordic Jobs Worldwide, Oslo, Norge, søger for kunde dansktalende Collection Specialists, online Bank på Malta.

Vores kunde leverer innovative finansielle produkter og gør dem tilgængelige for alle. Banken tilbyder enkle, gennemsigtige, ansvarlige og venlige produkter ved at sikre den højeste standard for sikkerhed og kvalitetsservice.

Vores kunde er en kendt aktør på forbrugerkreditmarkedet. Kunden arbejder med mikrolån samt flere MasterCard-produkter, detailindskud og virksomhedskonti.Opdag, hvordan du kan gøre en forskel, opbygge dig selv en spændende ny karriere, mens du arbejder i et multinationalt miljø. Vores kundes "karrieremuligheder" er uendelige, uanset din baggrund/færdigheder; deres virksomhedsmål er at yde den bedste "kundeservice" i klassen, men også i en udfordrende arbejdsplads, hvor enkeltpersoner føler sig beføjede til at nå deres personlige bedste og trives. Udforsk en kultur af samarbejde, vækst og originalitet understøttet af passende ressourcer, hvor alle betyder noget. Sammen med et godt kontormiljø får du muligheden for at udforske Malta og alle de varierede oplevelser, Malta har at tilbyde!

Jobbeskrivelse:

Dit arbejde vil være at referere direkte til den danske teamleder, og vil være en del af et team, der er ansvarlig for håndtering af salg, kundeoprettelser, kundehenvendelser og samarbejde med inkassofunktionen

Ansvarsområder:

  • Levere en konsekvent og professionel serviceniveau til vores kunder.
  • Demonstrere kvalitetskundeservicefærdigheder ved at initiere udgående og modtage indgående opkald.
  • Give kunder nøjagtige oplysninger om virksomhedens produkter, tjenester, betalinger.
  • Opbygge et forhold til kunderne og samtidig adressere eventuelle problemer relateret til kundernes lån osv.
  • Håndtering af korrespondance; Yde kundeservice vedrørende tidligere forfaldne konti, behandling af kundekreditter og løsning af uoverensstemmelser og korte betalinger.
  • Overholdelse af finansielle love, regler, virksomhedspolitikker og procedurer efter behov.
  • Forberedelse af meddelelser om sikre betalinger, renter, frister osv.
  • Indhentning og vurdering af kundens finansielle oplysninger med henblik på at forhandle om tilbagebetalingsvilkår og -metoder.
  • Opfølgning på konti med betalingsforpligtelser for at sikre en positiv løsning og kundetilfredshed.
  • Holde poster som krævet i bankens database.
  • Støtte yderligere forbrugertjeneste anmodninger.
  • Arbejde som en del af et team.




Krævede færdigheder:

  • Gymnasial uddannelse.
  • Tidligere erfaring i en lignende rolle eller salg foretrækkes, men er ikke et must.
  • Erfaring med kundedatabaser er en fordel.
  • Kandidaten skal være energisk og empatisk og skal have en positiv/motiverende attitude.
  • Holdspiller med en kundeorienteret tankegang.
  • God kommunikator både verbalt og skriftligt.
  • Kan læse, skrive og tale dansk på godt niveau.
  • Kan demonstrere gode grundlæggende computerfærdigheder, herunder brug af Microsoft Office til Windows (Outlook, Word og Excel).
  • Kan følge mundtlige og skriftlige instruktioner og identificere undtagelser.
  • Opmærksom på detaljer, initiativ og høj standard for arbejde.




Faste stillinger.
Fuld tid.
Løn efter overenskomst.
Start snarest.

Flere informationer

Emma Bauditz Hansen, +47 9201 5618, Den@nordicjobsworldwide.com

Ansøgning

sendes til Den@nordicjobsworldwide.com - snarest





Om Nordic Jobs Worldwide

Vi er professionelle Nordiske rekrutteringsspecialister med fokus på at sammensætte de bedste jobmuligheder verden over for nordisktalende kandidater.

Nordic Jobs Worldwide er det største sprogbaserede rekrutteringsbureau i den nordiske region. Over 2 år har vi rekrutteret og hjulpet over 1000 nordisktalende til deres drømmejob med vores klienter i over 28 forskellige lande.

www.nordicjobsworldwide.com

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex