Til vort friske team søger vi venlige og glade personligheder, der forstår at holde flere bolde i luften på én gang samt at være naturlig og serviceminded.

Vi kan tilbyde et udfordrende og ansvarsfuldt job i et uformelt miljø med fart over feltet. Hver medarbejder har ansvar for en række virksomheder.

Telefonkald modtages, der viderestilles eller tages imod besked, modtages ordre m.v. Der forekommer lettere sekretær- og salgsopgaver, håndtering af post, fremsendelse af brochurer samt evt. deltagelse i salg af vore ydelser.

Du får en stor berøringsflade med vor kunder og vor kunders kunder og forretningsforbindelser, som du skal servicere med dit smilende væsen. Det er derfor vigtigt, at du er en glad og imødekommende person med glimt i øjet. Vi lægger vægt på en venlig og uformel omgangstone og godt samarbejde.

Du skal være hurtig på tasterne, og det er en stor fordel, at du føler dig tilpas med din PC. Du skal helst have kendskab til Microsoft Windows og Office-pakken samt kunne tjekke for de mest almindelige fejl, før du tilkalder IT-support.

Du begår dig ubesværet på dansk og engelsk. Behersker du andre sprog, er det en fordel men ikke en nødvendighed. Har du erfaring fra et professionelt kontormiljø, er det ligeledes en fordel, men er du den rigtige person, giver vi dig gerne en grundig oplæring og mulighed for løbende udvikling.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex