Er du interesseret i at tage det næste skridt i din karriere?

Er du passioneret omkring at hjælpe os med at transformere vores organisation?

Er du åben for at arbejde tæt på forretningen, hands on og med et strategisk mindset?

Dette er en enestående mulighed for at være med til at forme fremtidens nordiske BMI-forretning!

Jobbet

Som Sales Analyst er du ansvarlig for salgssupport og assistance til salgsdirektøren og salgsledelsen.

Målet er bedre at kunne optimere salgsarbejdet og salgsprocesserne i Danmark.

Du skal samarbejde på tværs af hele salgsafdelingen.

Du får base i vores danske hovedkvarter i Nørresundby. Rollen refererer direkte til salgsdirektøren for Danmark.

Dine hovedopgaver:

  • CRM Key User
  • Med udgangspunkt i vores CRM-system C4C skal der laves ugentlige analyser, herunder salgsbesøg, ordre- og tilbudsoversigt, projektstatus, tilbudsopfølgning mv.
  • Logistik- og transportomkostningsanalyse på uge- og månedsbasis.
  • Support ift. interne arrangementer, salgsmøder og andre kundearrangementer.
  • Overvåge de vigtigste kundeaktiviteter - herunder nyetableringer og efterfølgende evaluering.
  • I samarbejde med kundeservice overvåge kampagner og vurdere fordelene ved samme.
  • Støtte salgschefer med planlægning, implementering og opfølgning af salgsafdelingens daglige arbejde, herunder kampagner, hvor du vil være driveren, der følger op og igangsætter handlinger.
  • I samarbejde med økonomi- og marketingafdelingen at føre tilsyn med budgetter for aktiviteter og rapportere på månedsbasis.
  • At være hands-on i koncernaktiviteter og repræsentere salg i lignende møder som C4C, Gross to Net samt prislisteændringer i et vist omfang.
  • I samarbejde med salgsdirektøren m.fl. være hovedkoordinator ved lancering af prislister, så alle involverede bliver forberedt.

Din erfaring:

Ideelt set har du en universitetsuddannelse i økonomi, virksomhedsanalyse eller lignende.

Derudover har du en dokumenteret track record på minimum 3-5 år i en lignende stilling, indenfor Salg og/eller Business Analytics, fra en stor international virksomhed, og er vant til salgsanalyse og hyppig rapportering.

Du har solid erfaring fra stakeholder management samt et solidt kendskab til salgsprocessen og ”road to market”.

Du er en dygtig CRM-bruger.

Dine færdigheder:

  • Teamplayer, gode kommunikationsevner og relationsskaber.
  • Motiveres af analyser og problemløsning
  • Stærk analytisk tankegang og detaljefokus
  • Evne til at prioritere
  • Forstår forretningsanalyse
  • Teknisk interesse og viden i kombination af et stærkt kommercielt mindset
  • Du er flydende i engelsk og har meget gode kundskaber i dansk eller et af de andre skandinaviske sprog.

Vi tilbyder:

  • Store udviklingsmuligheder - Du får masser af indflydelse på, hvordan du udvikler både jobbet og organisationen.
  • Et uformelt arbejdsmiljø, der vægter kvalitet, kompetencer og samarbejde højt.
  • Varierende og udfordrende arbejdsopgaver med stor grad af frihed.

Hvad du kan forvente

Du bliver en del af en spændende transformationsproces baseret på tradition, der kombinerer teknisk viden og stærke brands med produkt- og procesinnovation. Vi anvender også fleksibiliteten ved et hybridt arbejdskontor med mulighed for hjemmearbejde i den udstrækning stillingen tillader det.

Du vil finde fremragende langsigtede karriereudviklingsmuligheder, en konkurrencedygtig løn og fordelspakke samt en kontinuerlig lærings- og udviklingskultur i et dynamisk internationalt miljø.

Interesseret?

Send motiveret ansøgning samt CV til christina.thorsager@bmigroup.com hurtigst muligt.

Vi kalder kandidater ind løbende og stillingen besættes, når vi har fundet den rette kandidat.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Christina Thorsager på christina.thorsager@bmigroup.com

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex