Azelis Denmark A/S
Herlev

HR Manager Nordic

Vil du udvikle dine faglige kvalifikationer i en international virksomhed? Så er denne stilling hos Azelis Nordic noget for dig!

Om os:

Azelis er en global distributionsvirksomhed, der er førende inden for handel med bl.a. produkter til life science- og kemikalievirksomheder. Vi leverer også råvarer til farve-/lakindustrien og fødevareproduktion og er rigtig stærke inden for specialprodukter til landbrug og gartnerier.

Læs meget mere om Azelis på vores hjemmeside, www.azelis.com

Azelis Nordics hovedkontor ligger i Herlev, Danmark.

Hovedansvarsområder:

  • Drive de årlige HR-processer, eks. det årlige performance review
  • Deltage i forskellige HR-projekter og initiativer
  • Ansvarlig for gennemførsel og opfølgning på medarbejderundersøgelser (ESS) samt arbejdspladsvurderinger (APV)
  • Oprettelse og vedligeholdelse af stamdata i vores HR-system Workday
  • Backup for kontrol samt indrapportering af løndata til vores lønleverandør
  • Udarbejdelse/rapportering af statistikker
  • Søge refusioner og AUB fra det offentlige
  • Rapportering til de offentlige myndigheder
  • Optimere integrationen af HR-systemer samt uddannelse af brugere
  • Udarbejde og implementere politikker og procedurer
  • Implementere virksomhedens HR-koncepter og -værktøjer

Du refererer til den administrerende direktør samt vores europæiske HR-direktør, og du vil være ansvarlig for opgaver på et operationelt niveau. Du vil desuden være i tæt samarbejde med vores europæiske HR-kollegaer og deltage i månedsmøder via Teams med HR EMEA-teamet.

Den nordiske organisation vil se dig som deres kontaktpunkt for sparring på en række forskellige daglige aktiviteter fra ansættelseskontrakter til uddannelsesaktiviteter, tilpasning af rapportering og hjælp til indtastninger i Workday.

Du behersker de centrale HR-driftsdiscipliner og med din passion for HR hjælper du med energi og punktlighed dine kolleger på daglig basis.

Dine kvalifikationer:

  • Relevant uddannelse inden for HR – du har din teori og basisviden på plads
  • Indgående kendskab til lov om sygedagpenge, Funktionærloven samt lov om feriepenge
  • Erfaring med udbetaling af løn til timelønnede samt månedslønnede
  • Ansvarlighed for dit arbejde og forstår vigtigheden i at håndtere fortrolige oplysninger
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Kvalitetsbevidst, detaljeorienteret og kan have mange bolde i luften på én gang
  • Serviceminded og kan lide at arbejde for og med mennesker på tværs i organisationen
  • Gode kommunikations- og forhandlingskompetencer
  • Du er problemløsende og robust

Vi kan tilbyde dig:

  • En organisation i stor forandring og udvikling = en masse spændende udfordringer
  • En ambitiøs virksomhed, hvor tingene går stærkt
  • En masse dedikerede kolleger, bl.a. et tæt og lærerigt samarbejde med Finans-teamet i Nordic
  • Pension, sundhedsforsikring, frokostordning, fleksibilitet og mulighed for hjemmearbejde

Ansøgningsfrist: senest 30. juni 2024 – vi afholder løbende samtaler og forbeholder os retten til at fjerne opslaget, når vi finder den rette kandidat.

Tiltrædelse: Efter aftale og snarest muligt.

Arbejdssted: Azelis, Lyskær 5, 2730 Herlev.

Vi glæder os til at modtage dit CV, der også indeholder en kort præsentation af, hvem du er, via knappen ”Ansøg”.

Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte HR Manager Kristina Balle-Jensen på nordichrcontact@azelis.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.