Haahr & Co.Isenkram A/S
Esbjerg

Alsidig Salgs- og Indkøbskoordinator

Vi er en dynamisk virksomhed, der søger en engageret Salgs- og Indkøbskoordinator til vores team. Som en vigtig del af vores organisation vil du have mulighed for at bidrage til vores succes og udvikling.

Vi søger en alsidig person med et godt overblik, der trives i en dynamisk B2B virksomhed. Haahr & Co. er engros leverandør af isenkram artikler til danske butikker over hele landet. Vores jyske virksomhed har siden 1950 slået sig fast i vores kunders bevidsthed ved at være dén virksomhed, der kontinuerligt leverer yderst tilfredsstillende varer – hurtigt og til tiden.

Med over 70 års erhvervserfaring og med vores team af 22 medarbejdere, har vi et uformelt arbejdsmiljø, en flad ledelsesstruktur samt gode arbejdskollegaer, der altid er klar med en hjælpende hånd. Du vil komme til at være i et kontormiljø med 7 andre medarbejdere, hvor service, salg og godt humør er i fokus.

Har du erfaring med håndtering af varestamdata, struktur og koordinering, så er du måske vores næste medarbejder.

I rollen som Salgs- og Indkøbskoordinator vil du have følgende arbejdsopgaver

  • Varestamdata:
    • Vedligeholdelse og opdatering af varestamdata i vores system. Erfaring med Navision eller Business Central er en fordel.
  • Varedisponering:
    • Disponering sortimentsvarer.
  • Opfølgning:
    • Følge op på ordrer og leverancer fra leverandører i hele verden.
  • Dokumentation:
    • Indhente og kvalitetssikre relevant dokumentation, bl.a. SDS, testrapporter og overensstemmelseserklæringer.
  • Sortimentsstyring:
    • Ind- og udmeldelse af varer vores kunder vælger at tage i sortiment fra os.
  • Prislister:
    • Administrere og varsle prisændringer for vores kernekunder.
  • Kundekontakt:
    • Håndtere forespørgsler og samarbejde tæt med vores kernekunder for at sikre deres tilfredshed.

Din profil

  • Relevant uddannelse inden for salg, indkøb eller lignende med at par års erfaring med koordinering, disponering og varestamdata.
  • Du er stærk i Excel og trives med at arbejde med store datamængder og komplekse regneark.
  • Du har sans for detaljer og kvalitet i dit arbejde.
  • Du kan lide rutineprægede opgaver og finder tilfredsstillelse i præcision og nøjagtighed.
  • Du er god til at kommunikere på både dansk og engelsk og har lyst til at have kontakt med kunder og leverandører.
  • Du er en struktureret person, der kan arbejde selvstændigt og samtidig trives i et team.

Det praktiske

  • Stillingen er på 37 timer ugentligt.
  • Arbejdssted er på kontoret i Esbjerg, Mådevej 20.

Vi tilbyder

  • Pensionsordning.
  • Løn efter kvalifikationer.
  • En flad ledelsesstruktur, hvor vi hjælper hinanden.
  • Uformelt arbejdsmiljø.

Mærk din ansøgning med ”Salgs- og Indkøbskoordinator” og send den via ansøgningsknappen.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 75 12 80 00.

Der vil løbende blive afholdt samtaler og stillingen besættes så snart, den rette person til jobbet er fundet.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.