Sjællandske Medier A/S
Næstved

Data & Tech Specialist med fokus på at understøtte segmentering og digitale kunderejser

Har du motivationen og viljen til at finde mønstre i store mængder data? Vil du være med til at drive digital transformation med afsæt i et systemlandskab, hvor du i høj grad har mulighed for at sætte dit eget præg og drive egne tiltag og projekter? Og er et nysgerrigt dyk ned i de nyeste teknologier og metoder inden for AI en selvfølgelighed på din løbende to-do-liste?

Så bliv en del af Sjællandske Medier A/S, hvor vi søger en Data & Tech Specialist med udgangspunkt i vores abonnementsafdeling i Næstved.

Arbejdsopgaver

Som Data & Tech Specialist bliver dine opgaver og ansvarsområder at:

  • Analysere data med henblik på at identificere trends og mønstre, der kan optimere fastholdelsen af de besøgende på sn.dk og øvrige digitale platforme
  • Integrere og visualisere data, så de er let tilgængelige og forståelige for relevante kolleger og afdelinger
  • Implementere og drive dataopsamling til understøttelse af personaliseret marketingkommunikation
  • Definere og eksekvere handlingsplaner på baggrund af dataindsigt for at mindske churn og øge livstidsværdien på abonnenterne

Personlige egenskaber

Når dine venner eller familie sætter ord på dig, siger de blandt andet, at:

  • Du er nysgerrig på data, AI/kunstig intelligens og evner at tænke kritisk
  • Du er glad for at eksperimentere, lære, justere og optimere, samtidig med at du sikrer kvaliteten med fokus på detaljen
  • Du kan strukturere og prioritere din tid og opgaver med et ambitiøst og selvkørende udgangspunkt

Faglige egenskaber

Vi stiller ikke specifikke krav til din uddannelses- eller erfaringsmæssige baggrund. Vi hører meget gerne fra både den erhvervserfarne og dig, som først for nylig har afsluttet f.eks. datamatikeruddannelsen og måske gennemført en top-up i webudvikling. Uanset hvad forventer vi, at du kan se dig selv trives med de her forudsætninger, hvor:

  • Du sørger for opsamling og strukturering af data på tværs af digitale platforme
  • Du har en stærk forståelse for dataanalyse og har arbejdet med f.eks. Python, R, SQL, Javascript og React
  • Du har godt kendskab til marketingteknologi generelt – og gerne konkret erfaring med et marketing automation system eller en CDP såsom ActiveCampaign, HubSpot, Tealium eller Segment

Sammenfattende leder vi efter en kollega, der er skarp til at arbejde med data på tværs af digitale platforme og kan analysere dem for at finde værdifulde indsigter. Din erfaring med programmering og analyseværktøjer vil hjælpe dig med at integrere og visualisere data, hvilket er afgørende for at støtte vores marketinginitiativer. Vi søger en person, der kan kombinere tekniske færdigheder med en god forståelse af marketingteknologi for at skabe datadrevne løsninger, der driver vores digitale transformation fremad.

Derfor skal du arbejde hos os

På mange måder er Sjællandske Medier stadig i starten af en spændende rejse, hvor data, kunstig intelligens, analyse, kreativitet, læring og vilje er nøgleord på vejen mod at skabe fremtidens kundeoplevelse og en voksende abonnementsforretning. Du vil derfor opleve store muligheder for personlig udvikling i et miljø med plads til innovation og forskellighed samt gode ansættelsesforhold med fast løn efter kvalifikationer og pensions- og sundhedsordning.

Interesseret?

Send dit CV og en ansøgning via knappen ”Ansøg”, hvor du fortæller om, hvordan du kan hjælpe os med datadrevne kunderejser og marketingkommunikation på sn.dk og i vores øvrige kanaler. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte abonnementsdirektør Mike Dige Svendsen på mike.svendsen@sn.dk // 2614 1651.

Ansøgningsfrist snarest muligt og senest d. 25. juni 2024.

Der vil løbende blive indkaldt til samtaler.


Om os

Sjællandske Medier A/S driver sn.dk og udgiver DAGBLADET, Frederiksborg Amts Avis, Nordvestnyt og Sjællandske med en kundebase på knap 40.000 abonnenter på tværs af de fire titler og sn.dk. Derudover udgiver selskabet 35 annoncefinansierede ugeaviser og en række andre tjenester på nettet samt reklamebureau, lokalradioer, videoproduktion og rotationstrykkerier. Samlet kommer over 1 million borgere på Sjælland hver uge i berøring med Sjællandske Mediers brede portefølje af dagblade, ugeaviser, magasiner og nyhedstjenester, og vi har en unik position med et meget bredt udbud af lokale nyheder og anden aktuel kvalitetsjournalistik på hele Sjælland uden for København.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.