BOVIA
Kolding

Ejendomsleder – med ansvar for den daglige drift

Bovia er en almen boligadministration, hvis fornemmeste opgave er: at udleje, administrere, vedligeholde og modernisere boliger i samarbejde med boligorganisationer og deres beboerdemokrati. Bovia administrerer og udlejer p.t. ca. 8.500 boliger. Som Ejendomsleder bliver du ansvarlig for en række af disse boliger i Kolding. Se mere på Bovias hjemmeside.

Ansvarsområder

Vi søger en ejendomsleder med det overordnede ansvar for den daglige drift i Bovias afdeling i Arbejdernes Andelsboligforening (AAB-Kolding). Der er fire områder i AAB, hvor du vil have ansvaret for de to områder. Du får ledelsesansvaret for to varmemestre og ca. 20 medarbejdere fordelt på de to områder i Kolding.

Nøgleopgaver

Du sikrer et godt og konstruktivt arbejdsmiljø, så medarbejderne er engagerede, kvalitetsbevidste og målrettede i deres arbejde, så afdelingerne og beboerne sikres en god og professionel service.

Desuden sikrer du at arbejdsopgaverne registreres og prioriteres i området. Ansvarlig for ansættelser, afskedigelser samt svære samtaler i samarbejde med nærmeste leder. Sikrer udvikling af dine medarbejdere, herunder bl.a. afholdelse af MUS- og opfølgningssamtaler.

Økonomi

Du er økonomisk ansvarlig indenfor eget ansvarsområde, og bidrager til budget og budgetopfølgning samt at afdelingens budget overholdes. Indsigt og forståelse for drift- og vedligeholdelsesbudgetter, herunder samarbejde med fagspecialister indenfor området.

Driftsopgaver

  • Overordnet ansvarlig for afdelingernes forsyning (vand og energiforbrug).
  • Sikre bæredygtig og effektiv drift af afdelingerne.
  • Overordnet ansvarlig for at området er i beredskab f.eks. i forbindelse med snerydning og glatførebekæmpelse.
  • Forestå markvandringer, afdelingsmøder og andre relevante møder, som bl.a. kan forekomme udenfor arbejdstid.
  • Deltage efter aftale med ledelsen i projekter/projektgrupper eller tværgående opgaver i projekter/projektgrupper i forbindelse med nybyggeri samt større og mindre renoveringsopgaver.
  • Indkøbsansvarlig indenfor de afsatte rammer.
  • Sikre at der udarbejdes tids- og ferieplaner for medarbejderne.

Beboerdemokrati

Samarbejde med beboerrepræsentanter og deltage i beboermøder og i afdelingsbestyrelsesmøder.

Personlige egenskaber, uddannelse og erfaring

  • Håndværks- og ledelsesmæssig baggrund/erfaring.
  • Delegerende leder samt en god rollemodel.
  • Du er nærværende og empatisk.
  • Du er udadvendt, rummelig og god til at kommunikere – både i skrift og tale.
  • Gerne erfaring med bygningsdrift, bygningsvedligeholdelse og vedligeholdelse af grønne udearealer.
  • Kan bevare overblikket i den til tider travle hverdag og er god til både akutte opgaver samt langtidsplanlægning.
  • Har et godt overblik, er struktureret og god til at planlægge og prioritere opgaver
  • Skal kunne bevare overblik på tværs af systemer, mennesker og afdelinger.
  • Du har it-erfaring på brugerniveau.
  • Kørekort til bil.

Interesseret?

Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og CV hurtigst muligt, da der løbende afholdes samtaler. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef Claus Sørensen på telefon +45 44 14 33 96.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.