Nyfortuna
København Ø eller Aarhus C

Vurderingsekspert

Synes du, at guld, diamanter og investering lyder spændende? Så har du nu muligheden for at blive en del af et lille team med store ambitioner. Vi har kontor både i hjertet af Århus og på Østerbro i København.

Vi forestiller os, at du er uddannet salgsassistent eller har god erfaring inden for området.

Du bliver ansvarlig for dine egne opgaver relateret til den daglige drift samt betjening af kunder, værdiansættelse af ædelmetaller, salg af investeringsguld m.m.

Dine fokusområder bliver primært salgsfremmende tiltag, og du skal elske at have en finger med i mange områder i hele virksomheden. Som vurderingsekspert sidder du med kundeekspeditioner samt køb/salg af guld og andre ædelmetaller, hvor du skal sikre den bedste handelsoplevelse for vores kunder og yde en effektiv samt omhyggelig håndtering af kundernes værdier.

Kundeservice, professionalisme og ekspertise er vores kerneværdier.

Du bliver en del af et team, hvor du får mulighed for at sætte dit eget præg på forretningen gennem salgsfremmende initiativer.

Erfaring med ædelmetaller/smykker, diamanter, mønter, m.m. er en fordel, men ikke et krav, så længe du har viljen og lysten til at gøre en forskel på daglig basis. Der vil være både intern og ekstern uddannelse efter behov i arbejdet med ædelmetaller og diamanter.

Som vurderingsekspert hos Nyfortuna referer du direkte til Direktøren.

Løn efter kvalifikationer. Vi afholder løbende jobsamtaler og tiltrædelse er hurtigst muligt, når den rette kandidat er fundet.

Dine opgaver

  • Du arbejder med at betjene vores kunder samt at vedligeholde og videreudvikle vores høje serviceniveau
  • Opkøb og salg af ædelmetaller samt diamanter B2C
  • Opdatering og monitorering af priser på det aktuelle verdensmarked
  • Administrative opgaver i form af mailkorrespondancer, telefonbesvarelser, samt ad hoc-opgaver i den daglige drift
  • Sikre at processer og arbejdsgange bliver overholdt og dokumenteret korrekt

I takt med, at du udvikler dig, vil du få mere ansvar for afdelingens nye projekter samt mulighed for ekstern uddannelse inden for kategorien.

Kvalifikationer

  • Det er vigtigere for os, hvem du er, end hvad du kan, men disse er en fordel:
    • Du har kendskab til WordPress, Woocommerce og Business Central
    • Du er udadvendt og yderst service- og kundeorienteret, så kunden altid får den bedst mulige oplevelse – vi sætter en ære i, at vores kunder går herfra med en god oplevelse uanset, om vi handler eller ej
    • Du tager ansvar for dine ansvarsområder og arbejder både godt alene samt i teams
    • Du er god til at kommunikere, tager gerne initiativ, er ihærdig og har naturligt flair for salg
    • Du er villig til at tage ansvar for nye tiltag i forretningen
    • Du har mod på nye opgaver løbende og er løsningsorienteret – så vi tilpasser os kundernes ønsker og markedets muligheder
    • Du er selvkørende og har et højt drive
    • Du er omhyggelig i tilgangen til dit arbejde og forstår vigtigheden i, at alle opgaver følges til dørs

Gode karrieremuligheder

Vi tilbyder et spændende job med gode karrieremuligheder og løn efter kvalifikationer.

Vi er en virksomhed med en uformel tone og et højt drive med fokus på at bibeholde vores position som markedsleder inden for kategorien.

Ansøgningerne behandles løbende og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet.

Tiltrædelse: Snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Stillingen er fuldtid 37 timer.

Send CV samt ansøgning med billede via nederste knap.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.