Ordrestyring
København Ø

Customer Support Agent

Er du en passioneret og serviceminded person, og har du kæmpe drive, når det gælder om at hjælpe mennesker med at bruge og forstå et softwaresystem? Så har du nu muligheden for at blive en del af Danmarks bedste supportafdeling, hvor hjælpsomhed, ansvar samt faglig udvikling er i fokus.

Hvem er vi?

Ordrestyring.dk er en softwarevirksomhed, der leverer et cloudbaseret sagsstyringssystem til håndværkere. Vi er markedsledende med +30.000 daglige brugere – et tal der konstant stiger. Vi søger en kollega til vores supportafdeling, der kan være med til at hjælpe vores brugere via kompetent rådgivning om brugen af vores produkt på både PC og i app’en.

Din profil

Din fornemmeste opgave bliver at være med til at hjælpe vores kundebase gennem tålmodig og dialogskabende support på telefon, chat og e-mail. Det er derfor afgørende, at du er god til at kommunikere med mennesker og derfra hurtigt kan gennemskue og videreformidle den bedste løsning for kunden.

For at lykkes i jobbet skal du trives med at telefonen bliver dit vigtigste redskab. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende for os, men du skal evne at tale i øjenhøjde med mange typer af mennesker, og vigtigst af alt skal du lyst for at gå langt for både brugere og kollegaer.

Du arbejder selvstændigt, er løsningsorienteret og kan holde overblikket i et til tider hektisk miljø med mange bolde i luften og skiftende arbejdsopgaver. Derudover har du en positiv attitude, er en udpræget teamplayer og en social person, der bidrager med god stemning på kontoret og overfor kunderne.

Vi ser gerne, at du:

  • Har erfaring inden for telefonisk/online support
  • Har en høj grad af selvstændighed og ansvarsfølelse
  • Brænder for og har et naturligt drive for proaktiv support
  • Er god til at håndtere mange forskelligartede sager på samme tid
  • Har et digitalt mindset og forståelse for at sætte dig ind i nye systemer

Hvad tilbyder vi?

Stillingen er en fuldtidsstilling i vores danske support med løn efter kvalifikationer. Din arbejdstid vil placeres á 8 timer mellem 7-17 og kan variere i ferieperioder. Derudover kan vi tilbyde pensionsordning, sundhedsforsikring og frokostordning samt mulighed for at arbejde hjemmefra én dag om ugen.

Oven i hatten får du 50 skønne kollegaer, der brænder for hver deres felt og som løfter i flok. Vi er et team med en uformel omgangstone og et stærkt fællesskab som bidrager til forretningen.

Kunne det lyde som dig, vi søger?

Så send dit CV og din motiverede ansøgning til Camilla Madsen på cam@ordrestyring.dk. Skriv ”Customer Support Agent” i emnefeltet.

Vi afholder løbende samtaler og ansætter når den rette kandidat er fundet – så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Tiltrædelse: Snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!