Lund Copenhagen A/S
Hillerød

Produktkoordinator (barselsvikariat)

Lund Copenhagen A/S er et af Danmarks ældste smykkehuse med rødder helt tilbage til 1858. Vort store sortiment rummer både klassiske smykker som f.eks. Margueritten og Dagmarkorset samt andre velkendte designklassikere.

Til hovedkontoret i Hillerød søger vi en dygtig produktkoordinator 32 timer ugentligt til et barselsvikariat med tiltrædelse snarest og ca. 13 mdr. frem.

Som produktkoordinator bliver du ansvarlig for indkøb, sortiment- og lagerstyring samt vedligehold af produktsortiment og kampagner på firmaets forhandler-webshop.

Dine primære opgaver vil bestå i:

Indkøbsrelaterede opgaver

  • Nye kollektioner – leverandørkorrespondance, indkøb, ordreopfølgning samt kvalitetskontrol
  • Vareoprettelser – varenummer, produkttekst, pris, foto, attributter mm. i Navision (senere BC)
  • Genbestilling og opfølgning
  • Special bestillinger

Sortiments- og lagerrelaterede opgaver

  • Sikre at det rigtige sortiment altid er på lager i rette mængder i forhold til salg og omsætningshastighed, herunder udarbejdelse af salgstal og lagerstatistikker samt analyse heraf
  • Udmeldelse af ”slow moving items”
  • Håndtering af overstock – aktiviteter for restsalg af udmeldte varer

Vedligeholdelse af firmaets forhandler-webshop, herunder

  • Vedligehold af produktdata
  • Udarbejdelse af salgskampagner på webshoppen

Om dig:

Du har et kommercielt mindset og udviser engagement for dine opgaver. Du er grundig i din opgaveløsning og arbejder selvstændigt samt trives i en mindre virksomhed, hvor man hjælper hinanden. Du er struktureret, detaljeorienteret og tydelig i din kommunikation. Derudover er du kreativ og har en analytisk tilgang til dine opgaver samt en god forretningsforståelse. Du er omstillingsparat og stiller spørgsmål til det eksisterende, er nysgerrig og møder nye udfordringer med et godt humør og en positiv tilgang. Du er talstærk og god til at overholde deadlines samt have mange bolde i luften.

Faglige kvalifikationer:

  • Du har en relevant uddannelse inden for indkøb eller erfaring fra lignende stilling
  • Erfaring fra en smykkevirksomhed er et plus, men ikke et krav
  • Du er erfaren bruger af Excel
  • Du har god systemforståelse og hurtig til at tillære dig nye IT-systemer og procedurer
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Vi tilbyder dig

  • At blive en del af en traditionsrig dansk smykkevirksomhed, som er i konstant udvikling
  • At kunne bruge dine kompetencer i en virksomhed, hvor der er kort fra idé til handling
  • En varieret hverdag, hvor du kommer til at have en stor kontaktflade med leverandører både nationalt og internationalt
  • Et inspirerende og dynamisk arbejdsmiljø med kompetente kollegaer

Stillingen ønskes besat snarest, så send gerne din ansøgning i dag. Vi glæder os til at høre fra dig!


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.