Finansiel Stabilitet
København K

Dynamisk og engageret konsulent til håndtering af opgaver relateret til overtagelse af aktiver efter minkfølgeerhverv

Bliv en del af noget større!

Som led i aftalen om fuldstændig erstatning til minkavlerne og følgeerhverv berørt af COVID-19, har Finansiel Stabilitet fået ansvaret for at overtage og håndtere de aktiver, som minkfølgeerhvervet bliver kompenseret for. Vi søger nu en dedikeret medarbejder til vores backoffice-team, der skal hjælpe os med at løse denne vigtige samfundsopgave.

Finansiel Stabilitet som arbejdsplads

Finansiel Stabilitet er en samfundsbærende institution, der arbejder for at sikre finansiel stabilitet i Danmark og understøtte samfundsnyttige formål. Vi står overfor en unik og udfordrende opgave, hvor vi skal hjælpe staten med at afvikle kompensationsberettigede virksomheder inden for minkrelaterede erhverv. Hos os får du mulighed for at gøre en forskel i en organisation med høj faglighed og et stærkt fællesskab.

Vi søger en engageret og fagligt stærk kandidat

Som vores nye kollega kan du se frem til at blive en del af en dynamisk afdeling, hvor udvikling og tilegnelsen af nye kompetencer er i fokus. Du vil arbejde tæt sammen med en bred vifte af interessenter i forbindelse med overtagelse og videreformidling af aktiver fra minkfølgeerhvervet.

Dine primære opgaver vil være:

  • Registrering af ejerskifte hos forsyningsselskaberne.
  • Bidrage til udvikling og forbedring af processer.
  • Opdatere arbejdsbeskrivelser og forretningsgange.
  • Kontakt til forskellige interessenter, herunder:
    • Facility management selskab
    • Auktionshuse
    • Flytteselskaber
    • Forsikringsselskaber
    • Ejendomsmæglere.

Vi forestiller os, at du har følgende egenskaber:

  • Kendskab til tinglysningssystemet.
  • Erfaring med ejendomsadministration, herunder registrering af ejerskifte ved forsyningsselskaber og facility-management.
  • Gerne kendskab til mæglerbranchen i forbindelse med salg af ejendomme/aktiver.
  • Nysgerrig og med evne til at tænke selvstændigt.
  • Motiveret og udadvendt med gode samarbejdsevner.

Hvad kan vi tilbyde dig?

  • En spændende og udfordrende rolle i en vigtig samfundsopgave.
  • Mulighed for at udvikle dine kompetencer og tage ansvar.
  • Arbejde i en dynamisk og støttende afdeling med højt fagligt niveau.
  • Kontakt til et bredt netværk af interessenter og mulighed for at gøre en forskel.
  • Stillingen er fast, når opgaven i forbindelse med mink er afsluttet, vil der være andre opgaver.

Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår sker som udgangspunkt ifølge gældende overenskomst mellem Finanssektorens Arbejdsgiverforening (Finans Danmark) og Finansforbundet, hvilket bl.a. indebærer pensionsordning, sundhedsforsikring, tandforsikring, 6 ugers ferie og 5 omsorgsdage om året.

Interesseret?

Er du klar til at tage udfordringen op og blive en del af vores dedikerede team? Ansøg senest 9. juni 2024. Ved spørgsmål til stillingen, skal du være velkommen til at række ud til chef for Task Force Jesper Bruun Eriksen på +45 21 19 69 21.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.