SteamRex ApS
Rødovre

Customer Experience Specialister til grøn startup-virksomhed

I vores Customer Excellence Center hjælper du med at identificere kundernes behov, svarer på kundehenvendelser og samarbejder med afdelinger internt samt vores steamere, for at optimere vores service overfor kunder og vores brand awareness.

SteamRex rengører biler med damp. Det er effektivt og meget miljøvenligt. Vi er i udvikling, både forretningsmæssigt og som arbejdsplads.

Vores Customer Excellence Center har kontakten med vores mange kunder over hele landet, både før, under og efter rengøringen af kundernes biler. Vores Customer Excellence Center har også tæt kontakt med vores steamere, som rengører biler for private kunder og virksomheder.

Du bliver en del af SteamRex, hvor du vil få dedikerede kolleger over hele Danmark. Når du træder ind ad døren hos os på hovedkontoret, vil du opleve god stemning og et dynamisk vækstmiljø. Vi er en arbejdsplads, hvor du kan være med til at gøre en positiv forskel.

Om jobbet

Arbejdsstedet er vores hovedkontor i Rødovre.

Dine vigtigste arbejdsopgaver er:

  • Kunderådgivning på telefon og mail
  • Besvare spørgsmål til SteamRex’ produkter
  • Hjælpe kunderne til at vælge flere af vores produkter
  • Salg af abonnementsløsninger til private
  • Oprettelse af ordrer fra private og erhvervskunder
  • Ringe til kunder ved ændringer og ombooking af tider
  • Gennemgå team-postkasse, fordele mails og løse opgaverne
  • Koordinere og tildele jobs til vores servicepartnere – steamerne

Som Customer Experience Specialist er du SteamRex’ stemme og ansigt udadtil – også digitalt. Din indsats spiller en stor rolle for vores steamere og vores kunder, som skal have en god kundeoplevelse.

Du får en hverdag med mange kontaktpunkter og et stort netværk, fordi du er i kontakt med mange kunder og kollegaer hver dag.

Arbejdstiden ligger på hverdage mellem 07:00-17:00 og weekender 08:00-16:00. Du skal arbejde mindst to weekenddage om måneden, hvor du kan arbejde hjemmefra. Vi laver vagtplan for en måned ad gangen, og du har indflydelse på dine arbejdstider.

Vi søger både fuldtidsansatte til teamet og afløsere til ferie, tilkalde og weekendvagter.

Om dig

Du brænder for den gode kundeoplevelse og for at yde den absolut bedste service samt for at gøre en forskel – for såvel kunder som kolleger.

Service er betydningsfuld for os, og din personlige arbejdsmåde og indsats betyder noget for os. Derfor søger vi dig, der er serviceminded og vant til at arbejde digitalt. Du må gerne se dig selv som hjælpsom, stabil, effektiv og systematisk. Du kan se værdien for dine kollegaer og for virksomheden i den måde, du løser dine opgaver. Du ønsker at være en del af en virksomhed med store ambitioner i et dynamisk opstartsmiljø.

Du har erfaring med flere af nævnte arbejdsopgaver, og det er en fordel, hvis du har arbejdet med kundeservice tidligere. Du er vant til at arbejde digitalt og har let ved at sætte dig ind i nye systemer.

Vi er åbne overfor din baggrund, og du kan have både kort og lang erfaring på arbejdsmarkedet. Måske har du et sabbatår. Det handler om, at vi skal være et godt match for hinanden. Til gengæld får du gode kollegaer og et godt, teambaseret samarbejde hver eneste dag.

Ansøgning

Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte Maria på +45 40 90 99 99. Maria er teamleder for vores Customer Excellence Center, og glæder sig til at høre fra dig.

Hvis du er interesseret i stillingen, kan du sende CV og ansøgning via ansøgningsknappen.

For at fremme processen vil samtaler foregå løbende.

Tiltrædelse efter aftale.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.