AOF Center Storkøbenhavn

Selvstændig afdelingsleder

Har du lyst til et spændende og udviklingsorienteret arbejde som afdelingsleder, så er jobbet ved AOF Center Storkøbenhavn måske noget for dig. Du vil have ansvaret for afdelingen, herunder personaleansvar for medarbejderne, samt være den ansvarlige for kontakten internt i AOF og samarbejdet med eksterne virksomheder og organisationer.

Så har du erfaring med personale, undervisningsforløb og kursistadministration, er du måske vores nye afdelingsleder.

Vi tilbyder et job, hvor du vil få en bred kontaktflade, og hvor du i høj grad vil skulle bruge dine kompetencer og evner inden for ledelse og samarbejde. Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads i et uformelt miljø, hvor du vil være den ansvarlige for at agere og sikre igangsættelse af undervisningsforløb inden for VEU-området (Voksen og Efter Uddannelsesområdet), kommunikationen imellem de involverede parter, sikring af dokumentation og overholdelse af den gældende lovgivning.

Personlig profil

Du prioriterer ledelse og kvalitet til rette tid, og du evner et godt og højt samarbejdsniveau med interne og eksterne samarbejdspartnere. Du har en bred praktisk administrativ og ledelsesmæssig erfaring, og er vant til selvstændigt at varetage opgaverne.

Du kan genkende dig selv i nedenstående:

  • Du har en administrativ- og/eller lederuddannelse eller erfaring fra området.
  • Du er dygtig til at bruge IT-systemer, herunder Microsoft Office-pakken.
  • Du trives med forandringer, har et godt overblik, og du kan prioritere afdelingens opgaver på egne og andres vegne.
  • Du har gode samarbejdsevner internt og eksternt, er udadvendt og sikrer det faglige og kvalitetsmæssige niveau.
  • Du kender eller sætter dig uden problemer ind i regler og lovgivning om ordblinde- og forberedende voksenundervisning, kompetencefonde og SVU.
  • Du har evt. kendskab til/erfaring med et kursistadministrativt system – vi bruger Ludus.
  • Du er tydelig i din forventningsafstemning over for medarbejdere og samarbejdspartnere, så opgaven sikres løst til den aftalte tid og med det aftalte indhold.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Drift og ledelse af afdelingen, hvor du vil være arbejdende afdelingsleder, da du som ansvarlig kontaktperson over for eksterne kunder vil skulle sikre levering af de aftalte undervisningsforløb.
  • Sikre struktur og organisering af undervisningsforløbene, så samarbejdet internt og eksternt forløber problemfrit og til de aftalte deadlines.
  • Sikre overholdelse og optimering af arbejdsgangsbeskrivelser og procedurer for de administrative funktioner i relation til dokumentation og undervisningsforløb.
  • Medvirke til at IT-systemerne udnyttes fuldt ud, så brug af medarbejderressourcer optimeres bedst muligt og der sikres kvalitet i arbejdet.
  • Ansvarlig for involvering, motivation og udvikling af medarbejdernes arbejdsglæde og faglige kompetencer.
  • Ansvarlig for overholdelse af gældende lovgivning og Persondataforordning i opgaveudførelsen.

Løn og ansættelsesforhold

Tiltrædelse snarest muligt og senest, den 1. august 2024. Stillingen er på 37 timer om ugen med jobløn. Ansættelse sker i henhold til Funktionærlovgivningen og kontrakt for ledere i AOF.

Arbejdsstedet: Grundet flytning fra nuværende adresse, kan arbejdsstedet ikke angives endnu, men det bliver centralt beliggende i København.

Yderligere information

Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte direktør Solveig Poulsen på telefon 4082 0064.

Send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt, da der vil blive afholdt samtaler løbende.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.