Wolly & Co. A/S
Ringsted

Indkøbsassistent

Wolly & Co. er en dynamisk virksomhed i stærk vækst, der designer og udvikler livsstilsprodukter i et internationalt miljø.

Vores passion for kvalitet og innovation har gjort os til en af de førende aktører på markedet.

Wolly & Co. har hovedsæde i Ringsted med kontorer i Indien, Kina, Pakistan og på Filippinerne.

Vi søger derfor en indkøbsassistent til vores kontor i Ringsted, der sammen med et team af 5 medarbejdere varetager virksomhedens ordrer flow. Du vil referere til vores Supply Chain Manager.

Som indkøbsassistent vil dine primære opgaver omfatte:

  • Ordrebehandling.
  • Daglig kontakt med vores kontorer i Asien.
  • Daglig kontakt med kunder.
  • Godkendelse af vareprøver i samarbejde med salg.
  • Udarbejdelse af datablade.
  • Ad hoc-opgaver.

Ønskede kvalifikationer:

  • Minimum 2 års erfaring indenfor indkøb, ordrebehandling eller anden koordinerende rolle.
  • Stærke kommunikationsfærdigheder (dansk og engelsk).
  • Serviceminded med forståelse for kundens behov og krav.
  • Struktureret og detaljeorienteret, men samtidig har even til at holde mange bolde i luften.

Vi tilbyder en række attraktive arbejdsfordele, herunder:

  • Et inspirerende og uformelt arbejdsmiljø med dedikerede kollegaer
  • Kompetenceudvikling og muligheder for faglig vækst
  • Attraktive ydelser såsom pensionsordning, sundhedsforsikring og frokostordning

Arbejdstid:
Fuldtid

Tiltrædelse:
Snarest muligt

Kontakt:
Lyder dette som et job for dig, så send en ansøgning og CV hurtigst muligt via Jobindex QuickApply og "Søg jobbet"-knappen.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.