Indkøbsassistent
Wolly & Co. er en dynamisk virksomhed i stærk vækst, der designer og udvikler livsstilsprodukter i et internationalt miljø.
Vores passion for kvalitet og innovation har gjort os til en af de førende aktører på markedet.
Wolly & Co. har hovedsæde i Ringsted med kontorer i Indien, Kina, Pakistan og på Filippinerne.
Vi søger derfor en indkøbsassistent til vores kontor i Ringsted, der sammen med et team af 5 medarbejdere varetager virksomhedens ordrer flow. Du vil referere til vores Supply Chain Manager.
Som indkøbsassistent vil dine primære opgaver omfatte:
- Ordrebehandling.
- Daglig kontakt med vores kontorer i Asien.
- Daglig kontakt med kunder.
- Godkendelse af vareprøver i samarbejde med salg.
- Udarbejdelse af datablade.
- Ad hoc-opgaver.
Ønskede kvalifikationer:
- Minimum 2 års erfaring indenfor indkøb, ordrebehandling eller anden koordinerende rolle.
- Stærke kommunikationsfærdigheder (dansk og engelsk).
- Serviceminded med forståelse for kundens behov og krav.
- Struktureret og detaljeorienteret, men samtidig har even til at holde mange bolde i luften.
Vi tilbyder en række attraktive arbejdsfordele, herunder:
- Et inspirerende og uformelt arbejdsmiljø med dedikerede kollegaer
- Kompetenceudvikling og muligheder for faglig vækst
- Attraktive ydelser såsom pensionsordning, sundhedsforsikring og frokostordning
Arbejdstid:
Fuldtid
Tiltrædelse:
Snarest muligt
Kontakt:
Lyder dette som et job for dig, så send en ansøgning og CV hurtigst muligt via Jobindex QuickApply og "Søg jobbet"-knappen.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.