Millarco International A/S
Lystrup
SORTH & CO søger for Millarco International A/S

Salgssupport – DK

Proaktiv, resultatorienteret og struktureret supportfunktion til en velfungerende salgsafdeling med ansvar for koncepter og sortimenter på +3000 produkter

Millarco International A/S er en økonomisk stærk mellemstor virksomhed placeret i Lystrup nær Aarhus, som gennem 35 år har opbygget solide koncepter inden for DIY-markedet. Med mere end 3000 produkter på tværs af Gør-det-selv, Bolig & Indretning samt Have & Fritid, leverer Milllarco næsten alt i værktøj, beslag, haveredskaber og grilludstyr til gør-det-selv markedet i Norden. Millarco er kendt for succesfuldt købmandskab, klare målsætninger og konstant konceptudvikling, og netop dét placerer Millarco blandt de bedste på sit område.

Millarco er i positiv udvikling og udvikler konstant nye koncepter som udbredes blandt såvel eksisterende som nye kunder på DIY-markedet, bestående af nordiske Byggemarkeds- og dagligvarekæder. Derfor har de nu behov for at udvide det eksisterende team i salgsafdelingen, med en struktureret og proaktiv kollega, som skal varetage salgssupport, med fokus på danske kunder. Stillingen er nyoprettet, og byder på alsidige opgaver og mulighed for at påvirke den fortsatte udvikling af Millarco.

Som Salgssupport DK bliver du ansvarlig for at sikre kvalitet, effektivitet og optimering i salgsprocesserne af Millarco’s sortimenter, og du spiller derfor en afgørende rolle, når det kommer til at bevare og styrke de gode B2B-kunderelationer yderligere. Du varetager en central rolle i håndteringen af de administrative kernekomponenter i salgsarbejdet, og bliver en del af et professionelt miljø med en stærk, dynamisk og positiv kultur på tværs af afdelinger.

Med reference til Sales Director DK & E-Commerce, bliver du en del af et velfungerende team, hvor den nuværende Key Account Manager, bliver din daglige sparrings- og samarbejdspartner, ligesom du vil få kolleger som også varetager salgssupport. Det samlede salgsteam er kendetegnet ved at være transparent, dynamisk og med korte beslutningsveje samt vilje til handling.

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af følgende:

  • Administrativ support og tæt samarbejde med Sales Director DK & E-Commerce samt Key Account Manager
  • Koordinering og opfølgning på projekter og handlingsplaner
  • Benchmark af kundesortiment
  • Udarbejdelse og korrekturlæsning af præsentationer
  • Daglig kontakt med kunder, som er store DIY og dagligvarekæder
  • Udfyldelse af vareoprettelsesskemaer samt bistå i tilbudsgivning mv.
  • Disponering af varer til lager samt opfølgning på leveringstider og estimater
  • Assistere på forretningsanalyser, kundeanalyser samt analyser af kundesortiment
  • Yde ad hoc-administrativ support

Den optimale profil

Først og fremmest arbejder du struktureret, selvstændigt og med en faglig stolthed der gør, at du hurtigt opbygger en tillidsfuld relation til dem du arbejder sammen med, om end det er kolleger eller kunder.

Selvom du trives med og er god til at arbejde på egen hånd, så er du samtidig hjælpsom og ønsker at blive en del af et hovedkontor, som summer af glade kolleger og aktivitet – og hvor man giver hinanden en hånd, når der er behov for det.

I forhold til din erfaring og profil i øvrigt, så forestiller vi os, at du:

  • Har erfaring som koordinator/supporter/assistent i en salgsorganisation – gerne med salg til detailkæder
  • Er hurtig til at sætte dig ind i nye områder og er i stand til at arbejde både som en del af et team og selvstændigt – men uanset, så har du et højt energiniveau og får ting til at ske
  • Kan skabe gode samarbejdsrelationer på alle niveauer og har en serviceminded tilgang til opgaver, kolleger og kunder
  • Er ansvarsbevidst, detaljeorienteret og formår at bevare overblik og prioritering i en hektisk hverdag
  • Har flair for tal og kan omsætte disse til kommerciel indsigt
  • Har erfaring med Office-pakken (kendskab til Axapta vil være en fordel)
  • Du behersker både dansk og engelsk i skrift og tale

Du vil blive en del af en dynamisk virksomhed med højt til loftet, hvor omgangstonen er ung og uformel.

Processen håndteres af SORTH & CO. Såfremt du ønsker flere informationer om stillingen, er du velkommen til at kontakte Search Consultant, Sofie Kruse Møller på sofie@sorthco.dk.