Rejsekort & Rejseplan A/S
Søborg

IT-Supporter til Intern IT

Kan du lide at arbejde med vedligeholdelse og koordinering af IT-drift, og er du vant til at have fokus på intern IT? Så kan du blive vores nye IT-supporter. Hos Rejsekort & Rejseplan A/S leder vi lige nu efter en kollega til vores intern IT-team, hvor vi sikrer, at vi driver vores IT-systemer sikkert og professionelt. Hos os får du indflydelse, god sparring, opbakning og et engageret og socialt arbejdsmiljø.

Hos Rejsekort & Rejseplan A/S arbejder vi hver dag for at gøre rejser med kollektiv transport nemmere for alle passagerer. Flere millioner danskere anvender Rejsekort som primær billetløsning i den kollektive transport, og vi har 1,5 millioner daglige søgninger i Rejseplanen. Der er tillid til vores produkter, og den tillid værner vi om, når vi i år står midt i udviklingen og implementeringen af Rejsekort som app.

IT-organisationen

I IT-organisationen sørger vi for stabil og sikker drift af vores løsninger til Rejsekort, Rejseplanen, RejseBillet og Datawarehouse. Vi leverer løbende udviklingsprojekter, ændringer og vedligehold af platformene, så de lever op til behovene og kravene fra vores kunder, som er trafikvirksomhederne i Danmark. Inden længe bliver vi ansvarlige for nye apps til fremtidens digitale billetteringsprodukter. Vi leverer kritisk infrastruktur til flere millioner kunder, og derfor er kravene til os høje. Vi har således stort fokus på løbende at forbedre vores processer og systemer.

Alt dette kan du være med til at støtte op om ved at sikre driften for vores produkter og de tilhørende systemer og services.

Som IT-Supporter kommer du til at referere til Enhedschefen for Service Operations.

Opgaverne

Næsten al udvikling og drift ligger hos eksterne leverandører, så dine koordinerende evner er afgørende for at sikre driften. Herudover bidrager du med support og drift på vores interne IT og enkelte driftsopgaver for trafikvirksomhederne.

Dine primære arbejdsområder vil være inden for:

  • Visitering af incident tickets og 1 & 2 level-support til dine kolleger.
  • Bestilling af IT-udstyr.
  • Device håndtering via Intune/MDM og compliance-opfølgning på devices.
  • Kontakt til leverandører og i et begrænset omfang også kunder.
  • Stå for opsætning af udstyr til nye kolleger.
  • Client PC support på Windows 10/11 & MS Office.
  • Daglige driftsopgaver som brugeradministration, AD og kendskab til PIM.
  • Overvågning af vores services og driftsleverandørernes understøttelse af disse.
  • Forbedring af vores drift, herunder automatisering og dokumentation.
  • Deltage i projekter, herunder teknisk rådgivning.
  • Ad hoc-opgaver.

Dig

Du kommer med et par års erfaring fra en lignende rolle og kendskab til ITIL. Du trives med at have en central og udadvendt rolle i den daglige IT-support, hvor kontaktfladen ud i organisationen er stor.

Som person er du serviceminded og selvstændig, og samtidig nyder du at være en del af et team.

Du har solid erfaring med support af Microsofts produkter, herunder Windows, Intune/MDMog Office 365.

Vi forventer, at du har god forståelse for netværk, IT-sikkerhed og mailteknologier.

Vi lægger vægt på, at du er hjælpsom, udadvendt, imødekommende, proaktiv, struktureret og evner at prioritere dine opgaver. Samtidig er det vigtigt, at du er god til at samarbejde og med til at sikre et godt arbejdsmiljø.

Arbejdspladsen

Du bliver en del af en organisation, hvor vi sætter ambitiøse mål og har et stort engagement. Omgangstonen er anerkendende og involverende, og dine kolleger vil være parate til at sparre med dig og bakke op om dig og dine projekter. Vi har fleksible pladser, hvilket giver os mulighed for at arbejde på tværs af organisationen for at skabe mere værdi til vores projekter og opgaver. Vi har fredagsbar en gang om måneden, og så er der halvårlige fester og andre sociale arrangementer. Kort sagt kan vi godt lide hinandens selskab både i afdelingen og på tværs af organisationen.

Lønnen og personalegoderne

Vi matcher dine kvalifikationer og kompetencer lønmæssigt. Vi har en attraktiv arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 15 %, overenskomst og sundhedsforsikring gennem PFA. Der er kantineordning, massageordning, gratis parkering, fairtrade kaffe samt økologisk frugt og grønt. Vi har et fleksibelt arbejdsmiljø, som tillader dig at balancere hverdagen, så den passer bedst muligt ind i dit liv. Der er også mulighed for at arbejde hjemmefra, hvis det passer ind i opgaveløsningen.

Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgning og kontakt

Du behøver ikke at skrive en motiveret ansøgning, men vi vil gerne se dit CV, hvor du kan skrive et par linjer om, hvorfor du søger stillingen. Send det afsted til os hurtigst muligt. Ansøgningsfristen er den 14. juni og vi holder løbende samtaler, og ansætter så snart vi har fundet den rette kandidat.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Enhedschef Flemming Voss på mail: fv@rejsekort.dk eller tlf.: +45 2234 6215.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.