WashTec A/S
Hedehusene

Timelønnet kundeservicemedarbejder

Er du passioneret omkring kundeservice? WashTec i Hedehusene, søger en fleksibel timelønnet kundeservicemedarbejder.

Du bliver en del af vores faste team på 5 som er ansvarlig for overvågning af vaskehaller og kundeservice til slutbrugeren af vaskehallerne.

Som kundeservicemedarbejder er dine primære arbejdsopgaver:

  • Overvågning af vaskehaller med henblik på at de kører, som de skal
  • Modtagelse af fejlmeldinger (pr. telefon) fra brugere af vaskehallen
  • Generel hjælp/kundeservice til brugere af vaskehallen
  • Registrering af fejlmeldinger

Dine arbejdstider bliver imellem kl. 10:00-17:00 mandag til fredag. Vi bliver enig om et vagtskema der fungerer for begge parter.

Det forventes, at du:

  • Er imødekommende og serviceminded på telefonen
  • Har et godt overblik og en god struktur i dit arbejde
  • Har en erfaring med kundeservice
  • Har flair for IT
  • Taler og skriver flydende dansk og kan tale og forstå engelsk
  • Er samarbejdsorienteret og har gode kommunikationsevner

Stillingen aflønnes på timebasis med en garanti for mindst 30 timer om ugen.

Interesseret?

Send ansøgning med CV.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Helpdesk Manager Connie Feher på mobil 20 59 32 03.


WashTec er en del af en international koncern med mere end 1800 medarbejdere globalt og ca. 50 medarbejdere i Danmark. WashTec er førende indenfor bilvaske-branchen og man giver med innovative produkter, processer og løsninger både kunder og operatører gode oplevelser og flotte resultater. Virksomheden er blandt de 3 største aktører i branchen og har omkring 60% af det danske marked.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.