Super Total Service ApS
Rødovre

Servicekoordinator inden for rengøring, søges af Super Total Service ApS til vores virksomhed beliggende i Rødovre

Din hverdag og arbejdsopgaver

Har du lyst til en afvekslende hverdag og til at bidrage aktivt til at levere høj service til vores kunder?

Så er det måske dig, vi søger til denne stilling, hvor du bliver en del af et stærkt team af dygtige kolleger i en virksomhed, hvor der er højt til loftet og stor frihed under ansvar.

STS udfører rengøring, samt entreprenør-, maler-, byggeplads-, vicevært og serviceopgaver m.v. og har som følge heraf en unik struktur, idet vi selv varetager flere af de processer, som normalt udføres af flere særskilte aktører.

Du vil indgå i et team, hvor der arbejdes på kryds og tværs med dine kollegaer, og du skal kunne arbejde selvstændigt og have sans for god kundepleje.

Dette kan du forvente af os:

  • Attraktiv løn, pension og sundhedsforsikring samt bil på et senere tidspunkt
  • At blive en del af et professionelt team med godt humør i en virksomhed, der vækster
  • Mulighed for personlig og professionel udvikling, samt oplæring i de forskellige opgavetyper, som er unikke for vores virksomhed
  • En selvstændig arbejdsdag med ansvar, som kan udvides i takt med din udvikling
  • Du vil få en oplæring i de systemer, som vi arbejder med til dagligt
  • Udviklingsmuligheder i virksomheden i form af kurser og uddannelse

Dette forventer vi af dig:

  • Du har minimum 1 års erfaring inden for servicebranchen og kendskab til rengøringsbranchen
  • Du er god til at kommunikere med kollegaer/kunder og bidrager til den gode stemning
  • Du møder nye arbejdsopgaver med åbent sind og er løsningsorienteret
  • Du kan begå dig på dansk og engelsk
  • Har kørekort B, idet du også vil udføre kvalitetskontrol og tilbudsgivning

Dine arbejdsopgaver:

  • Du er bindeleddet mellem kunderne og de udførende medarbejdere i marken
  • Du vil være ansvarlig for modtagelse og planlægning af vores rengørings & serviceopgaver
  • Opsyn og kvalitetskontrol på det meste af Sjælland
  • Deltage i kundemøder og tilbudsgivning sammen med kollegaer
  • Udføre administrative opgaver såsom godkendelse af timeforbrug og fakturering

Send ansøgning og CV via knappen ”Ansøg” nederst på siden.

Kontakt Kristina Josty på tlf.: 25 29 25 20, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Der ansættes, når vi har fundet den rigtige – så send din ansøgning så hurtigt som muligt.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.