Catering Danmark ApS
Odense SØ

Studentermedhjælper til online marketingafdeling

Brænder du for marketing, og er du netop i gang med en videregående uddannelse inden for kommunikation eller markedsføring? Vi kan tilbyde dig en praktisk vinkel til din uddannelse, ved at blive vores nye assistent i marketingafdelingen.

Catering Danmark søger lige nu en studentermedhjælper til vores marketingafdeling. Vi er et lille, men dynamisk team af engagerede og dygtige medarbejdere, der alle brænder for at sikre, at vi er førende, når det gælder markedsføring af vores 3 landsdækkende brands inden for catering til private samt frokost til virksomheder.

Vi tilbyder ca. 16 timer om ugen. Arbejdstiden aftales under hensyntagen til dig, og ligger primært i tidsrummet 8.00-16.00 i hverdagene.

Spændende og afvekslende job med branchens bedste digitale platform:

Vores ambition er at have branchens bedste digitale platform, som kontinuerligt understøttes at effektiv kommunikation og annoncering, der indbefatter de traditionelle online kanaler som Google og Meta.

Derudover er brugen af influencer marketing stigende, og du vil få en dyb indsigt i alle aspekter af at afvikle effektiv online marketing. Endelig er e-mail marketing en afgørende kanal i vores mix, hvorfor du også her vil få opbygget et solidt kendskab til denne disciplin.

Dine arbejdsopgaver:

  • I samarbejde med vores brand manager, ansvar for at planlægge og udføre organisk content på vores SoMe platforme.
  • Identificere samt koordinere samarbejder med relevante influencere.
  • Support til e-Commerce manager i forbindelse med vedligehold og opdatering af hjemmesider, herunder upload af billeder og tekster.
  • E-mail Marketing: Bidrage med planlægning af e-mail kampagner, herunder opsætning, udrulning og opfølgning.
  • Vedligehold samt opdatering af forretnings- og markedsdata.
  • Opsætning af grafisk materiale til brug ved indsalg og markedsføring
  • Koordinering af diverse ad hoc-marketingaktiviteter – både offline og online

Udadvendt og positiv teamplayer, der arbejder struktureret.

Som person er du positiv, dynamisk og engageret. Du arbejder selvstændigt, struktureret og følger tingene til dørs. Samtidig forstår du vigtigheden af at være pligtopfyldende og have en sans for detaljen.

Du har interessen og gode evner inden for kommunikation både skriftligt og mundtligt. Og så arbejder du hjemmevant med Office-pakken og har en god forståelse for tal.

Har du naturlig flair for det grafiske og har lidt kendskab til grafiske IT-programmer (eks. InDesign, Photoshop eller Canva) er det kun en fordel.

Vi forventer du læser en relevant videregående uddannelse, hvor du som minimum har 2 år tilbage af studiet.

Interesseret?

Så send os hurtigst muligt en kort, motiveret ansøgning via QuickApply på jobindex. Vi behandler ansøgninger løbende. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Brand Manager Line Suhr på tlf. 60 12 15 03.

Vi afvikler samtalerne løbende, og håber du allerede er klar på at starte op i løbet af juni måned, men her er vi naturligvis også fleksible, hvis du er den helt rette kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Catering Danmark er markedsleder i Danmark inden for catering til private arrangementer og fester. Du kender os nok bedst som Kokken & Jomfruen, der i over 50 år har leveret gode og nemme madoplevelser til mange private fester rundt i hele Danmark. Derudover inkluderer vores portefølje også Smageriet, som er vores seneste brand, der med et højt kvalitetsudtryk,

har fået fantastisk godt fat i både det private og erhvervsrettede catering marked. Sidst men ikke mindst har vi med Kokken & Co et frokosttilbud, til de virksomheder, der ikke selv ønsker at drifte en kantineløsning til sine medarbejdere.

Vi har 3 afdelinger fordelt i Århus, Odense og København og beskæftiger over 100 medarbejdere.

Vi er professionelle i tilgangen til dialogen med kunden, og vores passion for at levere en god oplevelse hos kunden hver gang, sikrer at det altid skal være trygt at samarbejde med os.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.