Fællesdriften af Høje Gladsaxe
Søborg

Ny kontormedarbejder til inspektørkontoret i Høje Gladsaxe søges

Vi ønsker en kollega, der er vild med kundeservice – en der er god til og ønsker at tale med lejere – personligt, telefonisk og på mail.

Derudover skal personen tage sig af forberedelser til indflytninger (deri ligger også planlægning og udsendelse af infomail) udlevering af nøgler samt tilmelde til elselskab. Udlejning af bi-lejemål, udlejning af selskabslokaler og anmelde skadedyr.

Personen skal også blive superbruger af ilog-systemet og lave div. andre ad hoc-opgaver.

Det er vigtigt, at personen arbejder struktureret og er indstillet på at der er deadlines, der skal overholdes. En god portion grundighed og overblik kræves der også for stillingen.

Det er 37 timer eller hvis den passende profil ønsker det, kunne stillingen evt. være på 32 timer.

Arbejdstiden kunne være fra:

mandag -onsdag kl. 8-14
torsdag kl. 8-18
fredag kl. 8-12

Henvendelse skal rettes til fdi@fd-hg.dk.

Spørgsmål om stillingen kan rettes til Ivan Kjær-andersen, tlf 4025 2019.