Logos Payment Solutions A/S
Odense SØ

Vi søger en dygtig medarbejder til at tage ansvar for vores lager

Brænder du for en dagligdag i en spændende virksomhed i stærk vækst?

Her kan du blive ansvarlig teamleder for vores lager, hvor dine primære opgaver vil blive optimering af processer indenfor varemodtagelse, forsendelse, lagerstyring og pluk fra lager, samt varetagelse af daglige opgaver på lageret.

Med reference til vores driftsdirektør og i tæt samarbejde med vores produktionsleder, de øvrige kollegaer i montageafdelingen samt øvrige afdelinger, skal du sikre det bedste flow og vedligeholdelse af vores lagersystem.

Dine arbejdsopgaver

  • Ansvarlig for drift af lageret
  • Sikre god holdånd, motivation og kommunikation på lageret, med øvrige afdelinger og samarbejdspartnere
  • Holde fokus på og sikre optimal drift, produktivitet, effektivitet, kvalitet og sikkerhed
  • Sikre løbende udvikling og optimering, bl.a. en digitalisering af vores lager
  • Varemodtagelse, vareregistrering, ordreplukning, pakning og forsendelse
  • Lageroptimering i samarbejde med dine kollegaer
  • Der kan på sigt blive tale om en stilling med personaleansvar

Din profil

  • Du har stor erfaring med dagligdagen på et lager – gerne med ledelseserfaring på teamleder-niveau
  • Du brænder for at gøre en forskel for kollegaer og kunder og er meget serviceminded
  • Du er selvstændig og handlekraftig med et stort drive
  • Du er struktureret og kan lide at tage ansvar
  • Du er vant til at arbejde med et ERP-system – gerne Navision og har generelt gode IT-færdigheder herunder MS Office
  • Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale
  • Du har truckcertifikat
  • Du er omstillingsparat, da der er kort vej fra idé til handling
  • Du trives i en tempofyldt hverdag og tager forandringer med et smil

Vi tilbyder

Et udfordrende og ansvarsfuldt job, hvor vi arbejder i en flad organisationsstruktur og har respekt for den enkelte. Tonen er uformel, og hverdagen præget af et positivt miljø i en virksomhed med god fremgang og en internationaliseringsstrategi.

Herudover får du:

  • Frihed under ansvar
  • Gode og dygtige kollegaer, som arbejder godt sammen i hverdagen
  • God og løbende udvikling af dine kompetencer både fagligt og personligt

Om Logos Payment Solutions A/S

Vi ca. 160 ansatte i Danmark der udvikler, producerer og servicer selvbetjente betalingsløsninger gennem +30 år. Vi er blandt branchens førende i Norden og vi har en aktiv strategi for international ekspansion. Se mere på www.logos-ps.com.

Vores Odense-lokation er netop flyttet til et nyt domicil med nye flotte lyse venlige lokaler i Odense SØ, hvor der er nem adgang til motorvej.

Interesseret?

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV hurtigst muligt via QuickApply og "Søg jobbet", mærket ”Lageransvarlig Odense”, og vi indkalder løbende til samtaler.

Du er velkommen til at kontakte Driftsdirektør Jan Ilsø tlf. 2028 4376 for yderligere oplysning om jobbene.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.