Wahlberg ApS
Viby J

Økonomi- og HR-chef søges til produktionsvirksomhed i underholdningsbranchen

Er du klar til at præge både økonomi- og HR-stillingen i en dynamisk og voksende virksomhed?
Vores erfarne bogholder går på pension, og vi ønsker at kombinere to vigtige roller, derfor søger vi en engageret Økonomi- og HR-chef med stærke organisatoriske evner og et skarpt overblik.

Hos Wahlberg har vi en god økonomi og en dygtig personalegruppe. Vi er 22 ansatte, der uformelt samarbejder på tværs af afdelingerne. Vi har en lækker frokostordning og vi sætter stor pris på det gode håndværk og vægter kreativitet og gode oplevelser højt.

Stillingen

Wahlberg er økonomisk og organisatorisk i en god udvikling i disse år, og da du ansættes i virksomhedens eneste økonomi- og HR-funktion, tiltræder du dermed en vigtig rolle i forhold til både virksomhedens drift og udvikling af vores økonomi og personalegruppe. Du bliver en del af en ledergruppe på tre og din nærmeste samarbejdspartner og daglige leder er virksomhedens ejer og direktør.

Dine primære opgaver vil blandt andet inkludere:

Økonomi

  • Bogføring, internationalt momsregnskab, debitorregnskab, lønudbetaling, årsafslutning.
  • Økonomisk sparring og udvikling af den økonomiske strategi med direktøren.

HR og administration

  • Ansættelses- og fratrædelsesprocesser, afvikling af MUS.
  • Personaleudvikling og ledelsessparring med virksomhedens chefteam.

Dine kvalifikationer

Vi vægter at du har en god forretningsforståelse og erfaring med at samarbejde tæt med ledelsen, hvor grundighed og nysgerrighed er nøglen til succes. Du trives fint i daglige driftsopgaver, men brænder for at bidrage til virksomhedens udvikling. Som person er du tålmodig, alsidig, imødekommende og har en positiv tilgang til opgaver og mennesker.

Vi ser gerne, at du har flere års erfaring inden for økonomistyring, kendskab til Navision eller lignende systemer, samt flair for at forstå og motivere mennesker. Ledelseserfaring vil være en fordel, men din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende. Det vigtigste er din evne til og gejst for at drive og udvikle både økonomi- og HR-funktionerne i virksomheden.

Det praktiske

Arbejdstid: 37 t/u. Opstart: d. 12. august. Vi afholder løbende samtaler, så send os gerne din ansøgning i dag. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte ansættelsesansvarlig Kamilla Høtoft på tlf.: 86 18 14 20.

Send din ansøgning og CV i pdf til: job@wahlberg.dk.


Wahlberg Motion Design udvikler og producerer tekniske løsninger til underholdningsbranchen verden over. Vores nuværende 42 standardprodukter er baseret på en blanding af mekanik og elektronik, og udvikles løbende for at matche vores kreative kunders skiftende behov. Vi eksporterer 95% af vores varer, og du kan bl.a. finde Wahlbergs produkter i brug til messer, shows og store koncertturnéer; f.eks. hos sangeren Kylie Minogue, bilfirmaet Rolls Royce, til Eurovision, Modefirmaet Hermes og Champions League events. Nationalt har vi et tæt parløb med virksomheder som blandt andet Aarhus Teater, DR og Smukfest. Læs mere på www.wahlberg.dk.