Vi søger en medarbejder med sundhedsfaglig baggrund, som kan arbejde selvstændigt, er dygtig til telefonvisitation og glad for at skulle passe telefonen dagligt, har ordenssans, fornemmelse for struktur og overblik trods travlhed.

Du vil blive en del af et mindre, men velfungerende team bestående af 2 faste læger, 1 uddannelseslæge, 1 sygeplejerske, 1 SOSU-assistent, et hold af medicinstuderende, som tager blodprøver.

Vi mangler en ny kollega, som kan varetage jobbet som praksispersonale med fokus på telefonvisitation og skranke, sammen med vores SOSU-assistent. I er stemmen og ansigtet udadtil i klinikken.

Erfaring fra almen praksis er en fordel, men ikke et krav. Du vil sammen med vores SOSU-assistent have det primære ansvar for den daglige drift i sekretariatet. Vi er et moderne lægehus, som til stadighed arbejder med opgaveglidning, omstrukturering, optimering og udvikling. Dine arbejdsopgaver vil derfor være mangeartede med primær fokus på telefonvisitation og administrative opgaver, men også kliniske arbejdsopgaver som blodprøvetagning, øreskyl, urinundersøgelse, suturfjernelse og hjemmebesøg til blodprøver.

IT-fair og lyst til f.eks holde styr på hjemmesidens oplysninger, info-skærm o.l. vil være en fordel.

I jobbet er der flere udviklingsmuligheder, og vi forventer en parathed til at påtage sig nye opgaver. Vi ønsker os en kollega, som med godt humør er klar til at løfte i flok. Vi håber at finde en, der vægter et godt arbejdsmiljø lige så højt som os. Vi har i løbet af året både sociale samt faglige arrangementer og mulighed for kurser. Til hverdag er der høj prioritet af fælles pauser.

Arbejdstider dagligt fra kl. 8 til kl. 15 (fredag 8-12) og mulighed for 1 fridag hver anden fredag med gennemsnitlig 30 timer ugentligt.

Klinikken vil holde sommerferie lukket uge 29+30.

Tiltrædelse snarest muligt. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 24. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende lægesekretær i almen praksis overenskomst og kvalifikationer. Vi ser frem til at høre fra dig.

Send ansøgning og CV til mail: laegernetilst@gmail.com senest d. 30 maj 2024.