ActivCare A/S

Er du vores nye engagerede teamleder til vores team-afdeling i Odense?

Vi ved ikke præcis, hvor du er i livet, men måske har du et ønske om at bruge din faglighed på en ny måde og i et rigtig godt og humoristisk team med familievenlige arbejdstider.

Det er bare fedt, når vi får puslespillet til at gå op, og vi finder de rette medarbejdere til vores team omkring borger i eget hjem. Vi forsøger altid at tackle arbejdsdagen med en god portion humor og en sjov bemærkning. Sådan er vi.

Nia Jensen, din nye kollega

En professionel afdeling

Som vores nye kollega bliver du en del af teams-afdelingen, der består af fire kolleger i Odense og 17 teams-kolleger i alt på landsplan. Når du er oplært, er det din opgave – i tæt samspil med dit team - at koordinere og matche kandidater med borgeren i eget hjem så vi sammen sikre velfungerende teams ude hos borgeren.

Du skal kunne lide at have mange bolde i luften og kunne trives i en hverdag hvor du både har fokus på dag-til-dag problematikker hvor du bl.a. håndterer skriftlige og telefoniske henvendelser fra anden sundhedsfagligt personale, respirationscentrene, regioner, kommuner, borgerne og pårørende og samtidig sikre sikker drift og trivsel af dine teams. Du skal som vores nye kollega være med til at bidrage til den gode service vi levere på bl.a. det respiratoriske område.

Dine ansvarsområder vil bl.a. være

  • Daglig ledelse og faglig sparring af dine teams
  • Rekruttering
  • Vagtplanlægning samt diverse personaleadministration
  • Planlægning og afholdelse af personalemøder.

I teams-afdelingen er vi hinandens ressourcer. Vi supplerer hinanden rigtig godt, med vores forskellige personligheder og faglige baggrunde. Vi bruger meget humor i vores hverdag, så det bliver sjovere at gå på arbejde. Vi har nogle gode personalefordele og en god fleksibilitet fra ledelsen

Mette Jung, teamleder på kontoret i Randers

Vi fordeler vagterne efter dine ønsker

Telefonerne er på landsplan åbne hver dag året rundt fra kl. 06.00 – 24.00, så arbejdstiden vil være i dette tidsrum, men fortrinsvis i dagtimerne på hverdage. Samtidig er der mulighed for at arbejde hjemmefra. Der vil være weekendarbejde cirka hver 7. weekend.

Som personalegruppe er vi gode til at hjælpe hinanden også med vagtbytte internt – her har vi endnu større muligheder, da vi også har kolleger både i Jylland og Sjælland.” ”For mig er det en stor hjælp, at jeg bedre kan planlægge mit arbejdsliv, så det passer med min familie og fritid. Og vi er altid søde til at dække ind for hinanden.

Nia, teamleder på Odense-kontoret

Din baggrund

  • Det er et krav, at du har en sundhedsfaglig uddannelse som social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske
  • Du formår at kombinere dine sundhedsfaglige kompetencer med et kommercielt mindset
  • Du behersker it på et højt niveau
  • Du kan lide at tale i telefon
  • Du er serviceminded og bidrager med positiv energi og godt humør

Hvad kan vi tilbyde dig?

På vores kontor i Odense møder du en gruppe fagligt kompetente kollegaer, samt en positiv stemning i et hyggeligt miljø med højt til loftet. Vi tror på at samarbejde og sparring er vejen til succes, og vi ved, at vi er Bedre sammen. Vi tilbyder dig attraktive ansættelsesvilkår, løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring og pension.

Hvem er ActivCare?

ActivCare A/S er én Danmarks største udbydere af sundhedsfagligt personale til social- og sundhedssektoren, og personale til respiratoriske ordninger hos hjemmeboende respiratoriske borgere.

Vi er 48 administrative kolleger, der sammen arbejder på at blive Danmarks mest attraktive udbyder af social- og sundhedsfagligt samt respiratorisk personale. ActivCare drifter både regionale og kommunale teams-ordninger på landsplan og er vi er Danmarks førende specialister på dette område. Her er bl.a. tale om både borgere med respiratoriske udfordringer der kræver overvågning 24 timer i døgnet, men også teams omkring børn med eks. epilepsi hvor der er behov for aflastning af forældre.

Er du interesseret?

Send din ansøgning samt CV via nedenstående QuickApply-ansøgningsknap. Ansøgningsfristen er den 26.5.24, med ønsket opstart d. 01.08.2024 på 37 timer.

Har du spørgsmål til stillingen rettes henvendelse til afdelingsleder Maria Rositch på mros@activcare.dk eller på telefon 22 68 15 35

Vi glæder os til at høre fra dig.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.