COMACO A/S
Gjern

Lager- og logistikansvarlig

Har du en oprigtig interesse for lager og logistik? Er du vant til at arbejde med Microsoft Dynamics 365 Business Central eller et lignende ERP-system, og har du evne og kompetence til at overtage ansvaret for at optimere vores lager- og logistikafdeling?

Hvis du kan svare ja til ovenstående, skal du fortsætte med at læse videre.

Vi søger en kompetent kollega til at varetage ansvaret for vores lager og logistik, og som er klar på en hverdag krydret med forskelligartede opgaver.

Din daglige gang er både på kontor og lager

Som ansvarlig for vores lager og logistik skal du med dine erfaringer og kompetence styre afdelingen. Lige fra varemodtagelse, ordrebehandling i vores ERP-system til klargøring af palleforsendelser ude på lageret. Det vil sige, at du både har din daglige gang på kontoret og på lageret.

Som lageransvarlig skal du kunne holde det store kølige overblik og være en haj til at koordinere logistikken på lageret.

Det er vigtigt, at du kan møde folk i øjenhøjde med klar og kompetent kommunikation.

Tidsfordelingen mellem kontor og lager er varierende gennem året. Normalt tilbringer du størstedelen af din tid på kontoret, men i spidsbelastningsperioder vil du have mere tid på lageret.

Kort sagt har du ansvaret for

  • Modtagelse og indtastning af ordrer i vores ERP-system / Microsoft Business Central. Vigtigt at have datadisciplin
  • Ordreekspedition
  • Varemodtagelse og vareforsendelse
  • Styring af lagerkapacitet og vareflow i samarbejde med indkøb
  • Koordinering af fragt til og fra lageret – du er bindeleddet for logistikken i virksomheden
  • Forhandling af fragtpriser

Du bliver en del af et stærkt og sammenknyttet team

Dialog gennem ærlig og klar kommunikation er grundsten hos COMACO og er også en af de vigtigste årsager til, at vi er så velfungerende et hold. Døren står altid åben, og dine kolleger er omsorgsfulde. Vi har altid ja-hatten på og løfter i flok.

Vi kan tilbyde dig at blive en værdsat og integreret del af et velfungerende team. COMACO har en stærk fællesskabskultur, og vi anser alle medarbejdere som en del af ”familien”. Vi bruger hinanden og tilstræber, at alle medarbejdere bruger sine kompetencer og har en glad og god hverdag.

Vi har et uhøjtideligt arbejdsklima, hvor humor og arbejdsglæde går hånd i hånd med vores professionelle indstilling. Den gode ånd giver vi videre til vores kunder, og vores service og punktlighed gør os yderst vellidte. Vi gør en dyd i at skabe et godt sammenhold, og afholder flere festlige arrangementer hen over året.

Hvilke krav stiller vi?

  • Indgående kendskab til Microsoft Dynamics 365 Business Central eller et lignende ERP-system.
  • Minimum 5 års erfaring med lager og logistik.
  • Gode skriftlige og mundtlige kompetencer i dansk og engelsk

Dine personlige egenskaber samt erfaring fra lignende jobs vægter vi højere end din uddannelsesmæssige baggrund. Du skal som minimum have en gymnasial uddannelse. Din uddannelsesmæssige baggrund kunne være en lager- og logistikoperatør, men det er ikke altafgørende.

Sådan søger du jobbet

Du kan sende din ansøgning via linket her på siden sammen med dit cv.

Med ansøgningen kan du også vedlægge eksamensbeviser/diplomer og evt. referencer.

Tiltrædelse: Snarest muligt.

Vi holder løbende samtaler, og ansøgningen skal være os i hænde senest d. 31. maj 2024.

Evt. spørgsmål til jobbet kan rettes til Nicolaj Bjerre Sørensen på tlf. 20 20 40 51.


COMACO blev etableret i 1989 med salg af udstyr til hospitaler og laboratorier. Siden 2001 har vi opbygget Nordens største sortiment af produkter til sundhed og velvære. COMACO er en veletableret handels- og engros virksomhed. Vi har vundet Børsens Gazelle-priser 5 år i træk og stræber efter fortsat vækst.

Du kan se mere om virksomheden og vore produkter på www.comaco-as.dk.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.