Process Integration ApS
Skanderborg

Lønbogholder

Har du lyst til at være en del af et fagligt stærkt team, hvor du udvikler din faglighed og selvstændigt har ansvar som lønbogholder på koncernniveau? Vil du være en del af et firma i vækst?

Så har vi stillingen til dig.

Process Integration er en international entreprenørvirksomhed i en rivende udvikling, som designer og integrerer produktionsanlæg til industrien. Vores styrke og knowhow er rådgivning, design, udstyrs leverance og installation inden for integrerede procesanlæg i fødevare- og foderindustrien.

Læs mere på www.processintegration.dk.

Vi søger en lønbogholder, der har lyst til at arbejde i en alsidig organisation med stor indflydelse på økonomiområdet i vores selskaber. Som en del af Finans/administration indgår du sammen med afdelingens øvrige erfarne medarbejdere i løsningen af en bred række af økonomiske og finansielle opgaver.

Du bliver en del af en entreprenant kultur

Du møder en flad og dynamisk organisation med korte kommandolinjer og plads til at implementere nye idéer og til at udvikle sig. Vi sørger for at du bliver godt klædt på og kommer ind i tingene, og ved hvor du kan søge hjælp når der er behov for det.

Vi har et højt aktivitetsniveau, som tackles med godt humør og en stor hjælpsomhed, så du er aldrig alene.

Virksomheden har en energisk og aktiv personaleforening, hvor du har mulighed for at deltage i en bred vifte af sociale arrangementer og sjove udfordringer.

Siden virksomheden blev etableret i 2015 er det gået stærkt, og det betyder at vi er vokset ud af vores nuværende lokaler. Til efteråret flytter vi ind i helt nybygget domicil, ikke langt fra vores nuværende adresse.

Vores værdier

Vores værdier afspejler den kultur der skaber den gode hverdag og vores tilgang til hinanden, vores kunder og andre samarbejdspartnere:

Integritet: Vi opererer med ærlighed, gennemsigtighed, og ansvarlighed i alle vores interaktioner. Vores ord er vores løfte, og vi står ved det i alt, hvad vi gør.

Innovation: Vi omfavner forandring og udfordrer status quo. Vores dedikation til innovation driver os til konstant at forbedre og tilpasse vores løsninger for at opfylde de skiftende behov i markedet.

Integration: Vi er specialiserede i at skabe optimerede løsninger, der integrerer forskellige komponenter og teknologier. Vores ekspertise i at levere koordinerede løsninger sikrer optimal ydelse og værdi for vores kunder.

Dine opgaver og succeskriterier

Du får en ansvarsfuld rolle, hvor du driver dine opgaver i tæt samarbejde med vores dygtige økonomi-team. Dit primære ansvarsområde bliver at sikre håndteringen af lønudbetaling til den internationale arbejdsstyrke. Digitale værktøjer er noget, som du dagligt benytter og er nysgerrig omkring. Du trives i en rolle, hvor du kan byde ind med forbedringstiltag samtidig med, at du er en del af den daglige drift.

Arbejdsopgaver:

  • Lønbehandling af funktionær i PI-Danmark (Proløn).
  • Udarbejdelse af løngrundlag til lønbureau for timelønnede i PI-Norge.
  • Håndtering af international arbejdskraft i udenlandske afdelinger samt datterselskab i forhold til registrering og rapportering hos lokale myndigheder – primært Norge.
  • Afstemning rejseafregninger
  • Bogføring og afstemninger
  • Assistere ved øvrige bogholderi- og regnskabsopgaver
  • Relevante administrative opgaver.
  • Ad hoc-opgaver

Kvalifikationer:

  • En relevant regnskabsmæssig baggrund
  • Minimum 3-5 års erfaring
  • Indgående erfaring med lønsystemer samt BC365, MS Excel m.v.
  • Taler og skriver dansk og engelsk

Personlige kvalifikationer

  • Du arbejder selvstændigt, med en struktureret tilgang til opgaverne
  • Du er kvalitetsbevidst og har øje for detaljerne ved arbejde med administrative-/bogholder-opgaver
  • Du er som person imødekommende, fleksibel og serviceminded
  • Du er pligtopfyldende og trives med korte deadlines
  • Du er fleksibel med hensyn til arbejdsopgaver

Ud over dine stærke faglige kvalifikationer er du en teamplayer, der er dygtig til at kommunikere og dele viden, også med eksterne parter. Du tager ansvar og bidrager aktivt til styring og kvalitetssikring af opgaverne og kan fastholde overblikket selv ved korte deadlines. Du trives i et dynamisk arbejdsmiljø med afvekslende opgaver og skaber fremdrift på egne og teamets opgaver.

Mange af opgaverne ligger i faste rammer og på faste tidspunkter, men du skal også være klar til at tage opgaver, som kan dukke op på tidspunkter, hvor de ikke altid var forudset. Du skal altså med andre ord have et godt overblik over dine opgaver og holde din prioritering skarp, så deadlines overholdes.

Derudover forventer vi, at du er effektiv og vedholdende, at du går til nye opgaver med stort gåpåmod og engagement. Vi vil altid høre din mening, hvis du spotter områder, hvor der er plads til forbedring.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen tlil at kontakte Kurt Myhlert Olsen på tel. 23 26 30 83. Ansøgningsfrist er så hurtigt som muligt. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion. Vi tilbyder dig en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer. Send din ansøgning og CV til via QuickApply på Jobindex.

Om virksomheden

Process Integration ApS er en spændende rådgivende ingeniør og entreprenørvirksomhed Inden for procesindustrien med en international profil. Firmaet er etableret i 2015 og beliggende i Skanderborg, tæt på togstation og busser, og med et satellitkontor i Vejle. Vi er 40 ansatte med mange års rådgiver- og projektstyringserfaring, der leverer og installerer udstyr inden for procesindustrien og andre brancher. Gennem vores søsterselskab Process Installation AS tilbyder vi også montage, hvor vi er 30 ansatte og en række etablerede underleverandører, der tilknyttes på projektansættelse. Vi har egen afdeling i Chile med 11 medarbejdere og har senest også åbnet kontor i USA.

Læs mere på www.processintegration.dk.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.