GEOSYD A/S
Herlev

Bogholder (25 timer) – administrativ medarbejder

Søger du en alsidig hverdag omgivet af søde kollegaer og tal? Og er nysgerrighed for arbejdslivet omkring dig en naturlig drivkraft for dig?

Har du samtidig nogle års erfaring med bogholderi, får du her chancen for en afvekslende arbejdsdag med mulighed for at sætte dit præg på det daglige arbejde.

Stillingen er nyoprettet internt i virksomheden, så du får mulighed for sætte dit eget præg på stillingen. Der vil være en stor grad af selvstændigt arbejde, så du får mulighed for at tilrettelægge meget af arbejdsdagen og ugen selv.

- Puk Østergaard, personale- og administrationschef

Geosyd – landsdækkende eksperter i geoteknik

Vores speciale er geotekniske undersøgelser og rådgivning til både virksomheder, rådgivere, private og offentlige myndigheder. Vi har mere end 60.000 geotekniske undersøgelser bag os, så uden at prale tør vi godt love, at vi ved, hvad vi har med at gøre.

Vores opgaver spænder fra byggeri af typehuse til større byggeprojekter og anlægsprojekter. Og det er sådanne projekter, du kommer til at arbejde med.

En hverdag med ansvar, struktur, tal og samarbejde

Selvom du kommer til at arbejde selvstændigt en stor del af tiden, vil du også skulle indgå i samarbejde med ledelsen, ligesom der kan være diverse både rutine og ad hoc administrative opgaver på kontoret.

Forståelse for forretningsgange er særdeles vigtig, da du kommer til at arbejde integreret med vores processer og arbejdsgange.

Du bruger typisk din dag på:

  • bogføring af finans – debitor og kreditorbilag
  • månedsafstemning
  • fakturering
  • at udarbejde månedsregnskab
  • at assistere ved årsregnskabserlæggelse
  • momsregnskab
  • opfølgning på debitorer
  • at besvare telefoner og mails
  • diverse administrative opgaver

Du er mere end velkommen i vores fællesskab

Du får 17 kolleger i Herlev og 15 kollegaer i Haderslev på den anden side af Storebælt. Vi samler afdelingerne et par gange om året. Faglig sparring og socialt samvær er en vigtig del af arbejdsdagen. Vi er et solidt team, der har et godt fællesskab.

Du trives helt sikkert i en mellemstor virksomhed, hvor fleksibilitet og evnen til at tage ansvar ikke blot er en floskel, men rent faktisk betyder noget, både for driften og i samværet med til dine kollegaer.

Du har allerede erfaring som bogholder

Du har allerede nogle års erfaring, og du har erfaring med at arbejde med en bred vifte af bogføringsopgaver på daglig basis.

Derudover er det egentlig også bare vigtigt for os at, at du:

  • er nysgerrig på optimering af systemer
  • har en relevant regnskabsmæssig uddannelse
  • solid erfaring med Microsoft Excel og e-conomic
  • at du trives godt i et socialt arbejdsmiljø hvor vi hjælper hinanden

Klar til at præge og løfte økonomiafdelingen?

Så send din ansøgning til Puk Østergaard på mail pf@geosyd.dk med ”Bogholder” i emnelinjen. Du er også velkommen til at ringe og få en snak om jobbet og kan give Puk et kald på 41 42 43 55. Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og vi glæder os til at høre fra dig!