SuperEvent ApS
København K

Event-assistent med flair for salg og kundeservice

SuperEvent ApS søger en medarbejder til en række blandede og spændende arbejdsopgaver.

Dit arbejdssted vil primært være vores afdeling i København, men også enkelte dage i Rødovre efter behov.

Dine opgaver vil bl.a. være direkte gæstekontakt i vores EventCentre og kundeservice pr. mail og telefon, koordinering af arbejdsplaner for timelønnede samt det primære ansvar for vores MødeCenter i København.

Blandt de mange alsidige arbejdsopgaver vil du bl.a. komme til at arbejde med:

  • Afvikling af BreakoutRooms (game master / vært).
  • Klargøring af mødelokaler.
  • Betjening/booking af kunder pr. telefon og mail.
  • Udarbejdelse og udsendelse af tilbud inkl. opfølgning.
  • Organisering/planlægning af kalender/personale.
  • Assistance ved større arrangementer (i huset og ud af huset).
  • Andre daglige kontoropgaver og andet forefaldende arbejde.

Du bliver en del af SuperEvents faste medarbejder-team, som p.t. består af fire fuldtidsmedarbejdere og ca. 25 event-instruktører og game masters på deltid. Vi har en "flad" organisationsstruktur og arbejder med en ligefrem og åben kommunikation. Vores målsætning som firma er, at SuperEvent skal være bredt kendt som stedet, hvor man får sjove og spændende fælles oplevelser til både private og firmaarrangementer.

Vi forventer, at du er fleksibel og glad for at arbejde med mennesker, samt at du trives med en travl og omskiftelig hverdag, hvor du sætter pris på afveksling mellem det administrative arbejde og den personlige kontakt med vores gæster. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende – det vigtigste er, at du arbejder med stor flid, og at du kan skabe gode resultater. Du har måske nogle års erfaring med salg og kundekontakt og er udadvendt, energisk og lavet af det stof, der gør dig til en god sælger.

Stillingen kan være enten deltid eller fuldtid, og arbejdstiden kan ligge imellem 25 og 37 timer/uge. Nogle timer vil ligge fast i løbet af ugen, resten fordeles løbende afhængig af bookinger og sæson. Der vil være aften og weekendarbejde.

Fordelingen af arbejdstiden vil være ca. 60% på gulvet med gæster i huset og ca. 40% administrativt arbejde.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Løn efter kvalifikationer og gode personaleforhold.

Kørekort er nødvendigt.

Ansøgningsfrist 28/5-2024.

Hvis du er klar til et spændende og alsidigt, sjovt og udfordrende job i en spændende branche, så send en ansøgning på job@superevent.dk

SuperEvent ApS
Amaliegade 32-36, 1256 København K
Tæbyvej 3-13, 2610 Rødovre
Tlf.: 3871 1717
job@superevent.dk

www.superevent.dk | www.breakoutroom.dk | www.citymeetings.dk


SuperEvent ApS

Med mere end 20 års erfaring i eventbranchen, er SuperEvent en stabil, anerkendt og innovativ virksomhed med førende produkter inden for Underholdning & Events til både private og virksomheder. SuperEvent har to afdelinger i hhv. Rødovre og København K.