Bog & idé
Horsens

Marketingkoordinator/Kundeklub & loyalitet (barselvikariat)

Vil du være med til at sætte kursen for kundeloyalitet i Danmarks største boghandlerkæde? Brænder du for værdiskabende kommunikation, kunderejser og udviklingen af kundetilfredshed igennem online markedsføring? Så er det måske dig, vi mangler i vores marketingteam til et af Danmarks mest velkendte brands og landets største boghandlerkæde.

I Bog & idé vil vi gerne skabe relevante og personlige kundeoplevelser. Vi er derfor på udkig efter en marketingkoordinator, der driver udviklingen af vores kundeklub og effektiviserer vores e-mail marketing. Selvom vi allerede er meget datadrevne, har vi en ambition om at blive endnu mere relevante for vores kunder. Dette gælder både vores online kunder, kunder i vores fysiske butikker samt kunder af vores streamingabonnement.

Du får derfor en unik mulighed for at sætte dit præg på udviklingen af vores kundeklub, og du vil blive en del af et område, vi i den grad satser på. Vi regner med, at du er entreprenant, struktureret til fingerspidserne og brænder for kundesegmentering, som sætter dig i stand til at skabe personlig og relevant kommunikation via direct-marketing kanaler.

Når du begynder hos os, bliver dine arbejdsopgaver blandt andet:

  • Tovholder på udvikling af vores kundeklub, deriblandt rekruttering og fastholdelse af medlemmer
  • Planlægning, koordinering og udarbejdelse af e-mail-marketingkampagner med fokus på kundeloyalitet og -tilfredshed
  • Arbejde aktivt med disciplinen e-mail-marketing, deriblandt segmentering og personalisering
  • Udarbejdelse af korte tekster selv og med hjælp af AI
  • Generelt ansvarlig for udvikling og præsentation af vores kundeklub på alle kundekontaktpunkter

Fortællingen om dig

Du har muligvis allerede erfaring med e-mail marketing og CRM. Har du haft fingrene nede i Agillic eller et tilsvarende system, er det en ekstra fordel. Du har en uddannelse inden for digital marketing, kommunikation eller viden og erfaring i feltet. Du trives med strukturerede arbejdsgange, er analytisk med blik for detaljen, men har også en god kommerciel forståelse. Det er vigtigt, at du er holdspiller helt ind i knoglerne, og elsker at arbejde sammen om både udvikling og eksekvering.

Afdelingen

Du bliver en del af et dygtigt marketingteam, som i dag består af seks medarbejdere og en marketingchef. Vi arbejder tæt sammen for at sikre de rette markedsføringsaktiviteter på tværs af produktkategorier til alle vores salgskanaler – de digitale og vores mere end 100 butikker. Du kommer derfor også til at arbejde tæt sammen med vores indkøbs- og e-commerce-afdelinger. Vi løfter altid i flok – for vi ved, at vi kun sammen kan skabe de bedste kundeoplevelser.

Som marketingkoordinator får du base på vores kædekontor i Horsens, tæt på E45, blot 30 min. fra Aarhus C. Vi tilbyder en arbejdsplads med stor frihed under ansvar i en uhøjtidelig og uformel organisation med 55 dygtige kollegaer, og du bliver en del af en stærk holdånd.

Henvendelse og videre forløb

Jobopslaget udløber d. 17. maj 2024, og vi kalder løbende til samtaler og lukker for ansøgninger, når den rette kandidat er fundet. Der er tale om et barselvikariat af ca. 12 måneds varighed. Vi ønsker at få besat stillingen hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte marketingchef Matthias Hermes på e-mail mah@i-r.dk.

Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.