Zirocco ApS
Sønderborg

Kundesupporter

Vi søger en dygtig supportmedarbejder, som har lyst til og evt. har erfaring med teknisk support. Tidligere erfaring med fjernsupport til kunder i mange forskellige lande er en klar fordel.

Som vores tekniske supporter vil du være første kontakt, når der er opstår udfordringer hos vores slutkunder eller forhandlere.

Stillingens hovedopgaver:

  • At yde support til vores kunder over mail og telefon.
  • Oprette og vedligeholde supportsager i vores CRM-system.
  • Oprette og vedligeholde supportvejledninger til slutkunder.
  • Beskrivelse og redigering af vores produktmanualer.
  • Koordinere hjemtagelse af produkter involveret i supportsagerne.
  • Koordination med særligt salg, administration og produktion ift. supportsagernes omfang og betydning.

Stillingens andre opgaver kan være:

  • Optimere supportsystemer og processer.
  • Vedligeholdelse af kunders support/serviceaftaler og abonnementer.
  • Øvrige faglige kompetencer vil blive inddraget ift. virksomhedens samlede opgaveportefølje.

Kvalifikationer

  • Er udadvendt og har en god evne til at formidle løsninger.
  • God forståelse for teknik.
  • Evner at levere stærk support til forskellige kundetyper og kulturer.
  • Er vant til at arbejde systematisk og at organisere information.
  • Er en teamplayer.
  • En positiv indstilling og en stærk arbejdsmoral.
  • Stærk evne til at kommunikere både mundtligt og skriftligt til kunder, interne medarbejdere og ledelse.
  • Har flair for dataindsamling og genkendelse af mønstre.

Krav/ønsker til kompetencer:

  • Har erfaring med at bruge Office-pakken, primært Outlook, Excel og Word.
  • Har en god forståelse for indsamling og visualisering af data.
  • Har en overordnet forståelse for automatik og motorer.
  • Behersker dansk, engelsk og tysk i skrift og tale. Supporten vil primært foregå på tysk og engelsk.
  • Erfaring fra en anden support stilling er et plus.

Arbejdstid og organisation:

Stillingen er en fuldtidsstilling på funktionærlignende vilkår. Kontoret er åbent fra 08.00-16.00 på hverdage, men der forventes fleksibilitet, Da vores kunder arbejder i mange forskellige tidszoner, hvilket kan medføre et supportbehov uden for kontortiden.

Stillingsindehaveren refererer til CEO eller den af denne udpegede stedfortræder, men skal desuden arbejde i tæt samarbejde med øvrige medarbejdere.

Arbejdssted:

  • Østager 2, 6400 Sønderborg.

Tiltrædelsesdato:

  • Snarest muligt

Ansøgning:

Vil du ansøge og/eller vide mere? Så er du velkommen til at kontakte: Mike Claudi Kühl, Operations Manager på e-mail mike@zirocco.dk eller telefon 21387374. Du kan finde supplerende oplysninger om os og vores produkter på www.zirocco.dk.

Ansøgningsfristen er som udgangspunkt den 15. maj 2024, men vi vurderer løbende, og vil kalde til samtale og evt. beslutte, når vi mener vi har den rette kandidat.

For at sikre at du kommer i betragtning skal ansøgningen gerne afsendes via jobindex


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.